Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotelski.cz nebo na telefonu +420 566 653 011 a uveďte kód voucheru. Dostupnost pokojů ve vámi vybraném termínu si ověřte nejlépe před zakoupením voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Důležité: Na pokoj Superior je možné ubytovat pouze 2 osoby a není možné přidat přistýlku.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Manžel je na vozíku – je hotel bezbariérový?
Hotel Ski Vysočina
Dobrý den, ano, máme k dispozici bezbarierový pokoj. S pozdravem, Hotel
SKI, Recepce
Jana
Dobrý den, mám dva vouchery pro 2 osoby k čerpání do konce října.
Součástí je využití wellnes. Vzhledem k novému nařízení vlády
předpokládám uzavřené wellnes centrum v hotelu. Budete opět prodlužovat
platnost voucherů? Děkuji!
Hotel Ski Vysočina
Dobrý den,
Vouchery bude bezpodmínečně nutné vyčerpat do konce tohoto roku.
S pozdravem,
Bohumil Puchýř, recepce hotelu SKI
Eva Procházková
Dobry den, je mozne vystavit fakturu? Kvuli prispevku od zamestnavatele.
Dekuji za odpoved
Hotel Ski Vysočina
Dobrý den,
Fakturu pro zaměstnavatele Vám vystavíme jen v případě, že si pobyt
rezervujete přímo přes nás, nikoliv přes zprostředkovatele (SLEVOMAT).
S pozdravem, Bohumil Puchýř, recepce hotelu SKI.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Manžel je na vozíku – je hotel bezbariérový?
Dobrý den, ano, máme k dispozici bezbarierový pokoj. S pozdravem, Hotel SKI, Recepce