Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Dárková sada Barenuts: 5 prémiových oříškových másel z arašídů i mandlí
Hodnocení podniku BARENUTS
Krémy byly chutné a kvalitní, pro každého v rodině něco. A komunikace byla taky dobrá, když se zboží chybou dopravce zatoulalo.
Zásilka putovala o hodně déle, ale za to nemůže výrobce, nýbrž dopravce.
Děkujeme za milý komentář a autentický pohled na zážitek, který se přihodil - a jsme rádi, že jsme Vám mohli pomoci a vše dohledat, aby k Vám bylo doručeno vše tak, jak se má! :)
Jsou to sympatická balení dobrot – člověk si jen tak zamlsá, ale nehrozí, že by se tím přecpal… :-)
Děkujeme Vám a těší nás, že jste si ochutnávkovou sadu užili! :) Obraťte se na našeho guru na tomas@barenuts.cz a něco pro Vás ještě máme!
české a kvalitní
Hezký den, děkujeme za povšimnutí, hodnocení a potěšilo nás, že se balíček líbí i pro hodnoty, které jsou nám vlastní :) Obraťte se na našeho guru na tomas@barenuts.cz a něco pro Vás ještě máme!
Problém byl nejen s dopravcem-dlouhá doba. Asi 2 skleničky byly špatně uzavřené, takže vytekly. Nejsem ani spokojená s chutí, jako žluklé arašídy,
Hezký den, to nás moc mrzí - obrátíte se, prosím, na našeho guru na Tomas@barenuts.cz ? Bohužel takto je hodnocení anonymní a nemůžeme Vám dojem vynahradit, ale pokud se nám ozvete, něco už určitě vymyslíme :)
Balíček jsem objednala 9. 11., dobu doručení uváděli do 7 dnů. Po měsíci a třech dnech, kdy balíček stále nepřišel jsem obchod kontaktovala telefonicky a sms zprávou, nic se nedělo, po měsíci a týdnu jsem emailem odstoupila od smlouvy. K dnešnímu dni jsou to bez jednoho týdne 2 měsíce od objednávky a netuším, co se bude ze strany obchodu dít. Bohužel jsem si recenze přečetla až po objednání. Nejde o ty peníze, bylo to pár korun, ale o ten přístup. A rada pro ostatní, kteří to třeba nevědí, pokud chcete odstoupit od smlouvy a vrátit peníze zpět, máte nárok i na náklady za dopravu. Když si někdo objedná zboží za 200,– a za dopravu zaplatí skoro 100,–, tak myslím, že to spoustu lidí odradí. Mimochodem, jako zákazník máte nárok na mnohem víc, například když objednávku provádíte během pracovní doby.
Špatných recenzí je tu spoustu, divím se, že s tím obchod něco nedělá, třeba jen zboží balit tak, aby lidem krémy přišly ve skleničce a ne po vyteklé po celé krabici.
S obchodem byla komunikace v pořádku, pán se problém snažil vyřešit.
Balík se kdesi zasekl, prý v Zásilkovně, takže dodání trvalo skoro měsíc. Naštěstí jsme objednávali na Vánoce včas.
Dodavatel komunikuje velice rychle, odpoved na muj dotaz ohledne opozdene doprava zbozi byla velice mile formulovana
Doprava pres Zasilkovnu trvala temer 3 tydny…
Cekala jsem vice darkove baleni, dopravou nektere vzorky umastily krabicku
Hezký den, děkujeme pěkně za milou zpětnou vazbu a moc nás mrzí, že krabička nedorazila v dokonalém stavu! Obraťte se, prosím, na našeho guru na tomas@barenuts.cz a jistě přijdeme na to, jak Vám celý dojem vynahradit :) Krásní Vánoce přejí Nikol, Rasťo, Tomáš
Nemůžu zhodnotit kvalitu výrobku, je to vánoční dárek.
Jinak selhala Zásilkovna a balíček dorazil po 4 týdnech.
doba dodání.
Hezký den a ještě jednou děkujeme pěkně za povšimnutí a objednávku - přejeme, ať udělá balíček radost :) A rovněž se ještě jednou jako tým omlouváme za delší dobu dodání, těšilo nás, že jsme po celou dobu byli spolu v kontaktu a dělali vše proto, aby byl balíček doručen co nejdříve i přes to vypětí, které dopravci zažívají. Přejeme Vám krásné Vánoce, Nikol, Rasťo a Tom
Vše perfektní, jen mi chybí etikety, co malé skleničky obsahují.
Zmíněné chybějící etikety, co v které skleničce je. Alergik si to musí zpětně vyhledat
Hezký den, děkujeme Vám pěkně za milé hodnocení a přiloženou fotku :) Informace o alergenech jsou uvedeny přímo na Voucheru, proto jsme zachovali vzhled skleniček takto "čistý" - jistě ale díky tomu máme podklady pro další vylepšení do budoucna a i díky Vám bude naše snaha zase o kousek povedenější! Nikol, Rasťo a Tomáš
Nelíbilo se mi dodání, musela jsem čekat velmi dlouho, první zásilka se někam zatoulala, nikdo neví kam ?? až na podruhé mi byla doručnena.
Hezký den, velice Vám děkujeme - jakožto malá firma se snažíme vše dělat neustále lépe a každá takováto milá zpráva nám v tom pomáhá a ještě ujišťuje. Komunikujeme s klienty i dopravci, kteří to také nemají nejsnazší a dělají, co jen mohou. Ať balíček přinese mnoho radosti :) Přejeme Vám hezký adventní víkend, Nyny, Rasťo a Tomáš
vše OK
Hezký den, velice Vám děkujeme - jakožto malá firma se snažíme vše dělat neustále lépe a každá takováto zpráva nás v tom ještě utvrzuje! Mějte krásný adventní víkend, Nyny, Rasťo a Tomáš
Super ochutnavka
Bohužel skleničky nemají označení o jakou příchuť se jedná a neznalý člověk pak neví, jakou příchuť si objednat ve velké sklenici.
Hezký den, velice Vám děkujeme - jakožto malá firma se snažíme vše dělat neustále lépe a každá takováto na první pohled nepříjemná zpráva nám v tom pomáhá. Ze spodní strany každé skleničky je číslo, které poté odpovídá detailu na přiloženém dopisu :) Děkujeme Vám ještě jednou a přejeme krásný adventní víkend, Nyny, Rasťo a Tomáš
Téměř měsíc zpoždění doručení.
Hezký den, velice Vám děkujeme - jakožto malá firma se snažíme vše dělat neustále lépe a každá takováto na první pohled nepříjemná zpráva nám v tom pomáhá. Komunikujeme s klienty i dopravci, kteří to také nemají nejsnazší a dělají, co jen mohou. Přejeme Vám hezký adventní víkend, Nyny, Rasťo a Tomáš
asi to bude dobré, i když je víc obalů, než samotného obsahu, ale ty mini skleničky jsou roztomilé. Zabalení v pohodě, nic neutrpělo.
Dodání trvalo, ale objednala bych zas, škoda, že aktuální nabídka nebyla i v době mé objednávky, jistě bych vyzkoušela makronkový krém atp:-).. vím, že se to snaží obměňovat, ale je otrava platit pořád poštovné, zvlášť letos ns něm jeden nechá majlant. Tak snad někdy příště.
Hezký den, moc děkujeme za milé hodnocení :) Jsme rádi, že Vás zaujalo i naše Makronkové máslo, obraťte se proto na našeho guru Tomáše na tomas@barenuts.cz a jistě pro Vás něco vymyslíme! Přejeme Vám pěkný druhý adventní víkend, celý tým Barenuts
Roztomilé, malé skleničky
Osobní dopis
Jedna sklenka měla porušený obal (vypadalo to jakoby ji někdo otevřel)
Dlouho jsme čekali na dodání – těžko říct, kde se stala chyba
Hezký den a ještě jednou děkujeme za objednávku :) Moc nás mrzí, že se jedna ze skleniček po cestě pootevřela, obraťte se, prosím, na našeho guru na tomas@barenuts.cz a jistě najdeme cestu, jak Vám celý zážitek zpříjemnit a nedokonalost vynahradit! Bohužel bojujeme s delší dobou doručení u několika zakázek ze začátku listopadu, přesto vnímáme, že se i dopravci snaží dělat to nejlepší - přesto urgujeme a urgujeme:) Ať balíček udělá radost! Tým Barenuts
Originální druhy másel.
Objednáno 7. 11., po urgování doručeno stejně až 30. 11., ochota spolupráce ze strany dodavatele nulová. Šlo zásilkovnou, měla jsem i jiné objednávky přes zásilkovnu a ty byly doručeny v pořádku a velice rychle. Skleničky jsou v obyčejné bílé krabičce, nejsou žádným způsobem poznačeny, která sklenička co obsahuje. Chuť posoudí až obdarovaný.
Hezký den a děkujeme za hodnocení, které nám opět pomůže vše zdokonalit! Moc nás mrzí délka doručení právě Vašeho balíčku - jak jsme komunikovali směrem ke klientům, kterých se to týká, tak i celému týmu Slevomatu, bohužel se na cestě zdržely dvě plné krabice s balíčky ze začátku listopadu.
Skleničky mají zespod malé číslo a v přiloženém dopise je poté přiřazeno k dané příchuti, zkuste nahlédnout, zda jsme něco neopomněli? :)
Ještě jednou Vám moc děkujeme, a poprosíme Vás obrátit se na našeho guru na tomas@barenuts.cz, společně jistě najdeme cestu, jak Vám zážitek a nedokonalosti vynahradit :)
Dodání trvalo skoro 2 týdny, čekala jsem opravdu velmi dlouho.
Hezký den, opravdu nás mrzí, že tak dlouho byl balíček na cestě - víme, že i dopravní společnosti to mají náročné a dělají co jen mohou - proto doufáme, že Vás balíček potěšil a udělal radost :) Posíláme pozdravy a děkujeme za zájem i podporu! Krásné Vánoce přejí Nyny, Rasťo a Tomáš
Paní, která mi vydávala byla příjemná, nemuselaa jsem čekat
vypadá to moc pěkně, určitě se bude líbit jako dárek.