Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co možná nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@residentharrachov.cz (rezervace je platná pouze po e‑mailovém potvrzení ze strany recepce). Případné dotazy směřujte také na telefon +420 483 100 239. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Check-in: od 16:00 do 20:00 hodin, check-out: do 10:00 hodin.
Adekvátní změna programu procedur vyhrazena.
Nabídka alkoholických nápojů platí pouze pro dospělé osoby.
Jedno dítě do 2,9 let má pobyt zdarma bez nároku na přistýlku (po domluvě vám zdarma půjčí dětskou postýlku).
Do lázní Grotta Spa mohou pouze osoby starší 12 let. Přímo u vstupu do lázní je dětský koutek, kde si po předchozí domluvě můžete dohodnout hlídání dětí.
Domácí mazlíčci: 550 Kč/noc (k ceně bude doúčtován úklid v případě znečištění)
Wi-Fi zdarma
Parkování: 0 až 350 Kč/noc (dle výběru parkoviště: 1 stání před resortem zdarma, 1 stání v resortu za 150 Kč/vůz/noc, 1 stání v garáži v resortu za 350 Kč/vůz/noc)
Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, rádi bychom si u vás objednali pobyt přes jarní prázdniny
2021. Chci se zeptat, pokud by se momentální situace nezlepšila nebo na
jaře opakovala jak to bude s vrácením platby za pobyt. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Květo :)
věříme, že se tato situace nestane. Ale pokud ano, jsme na ni připraveni.
Řešíme pak tyto věci se zákazníky individuálně a snažíme se dosáhnout
oboustranné spokojenosti. Nemohu přesně říci, jaké by řešení bylo.
Opravdu je to dáno naší případnou domluvou. Rozhodně by ale voucher
nepropadl bez jakékoliv náhrady.
Pěkný den :)
Resident Harrachov****
Dobrý den,
v případě nařízení o uzavření hotelových provozů vám bude voucher
refundován, případně vám bude vystaven nový na náhradní termín dle
vašich preferencí.
Jana Drozdova
Dobry den, chtela bych se zeptat, jestli u vas v tomto obdobi funguji
vsechny wellness procedury a bazen.
Dekuji za odpoved,
s pozdravem Drozdova Jana
Resident Harrachov****
Dobrý den, provoz je momentálně, s ohledem na nařízení vlády ČR, do
3.11.2020 uzavřen.
Těšíme se na vás a po uvolnění omezení brzy na viděnou. Team Resident
Harrachov
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rádi bychom si u vás objednali pobyt přes jarní prázdniny 2021. Chci se zeptat, pokud by se momentální situace nezlepšila nebo na jaře opakovala jak to bude s vrácením platby za pobyt. Děkuji
Dobrý den, Květo :)
věříme, že se tato situace nestane. Ale pokud ano, jsme na ni připraveni. Řešíme pak tyto věci se zákazníky individuálně a snažíme se dosáhnout oboustranné spokojenosti. Nemohu přesně říci, jaké by řešení bylo. Opravdu je to dáno naší případnou domluvou. Rozhodně by ale voucher nepropadl bez jakékoliv náhrady.
Pěkný den :)
Dobrý den,
v případě nařízení o uzavření hotelových provozů vám bude voucher refundován, případně vám bude vystaven nový na náhradní termín dle vašich preferencí.