Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Termín své návštěvy si domluvte co nejdříve na e‑mailu cloister@hotel-cloister.com nebo na tel. +420 224 211 020 – zároveň uveďte kód voucheru.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti do 3,9 let bez nároku na lůžko a stravu: zdarma
Zapůjčení dětské postýlky: zdarma (na vyžádání)
Příplatek za třetí lůžko: 500 Kč/os./noc (bez rozdílu věku)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
dobrý den, cena za parkování je na den, nebo na 24 hodin? Při pobytu na jednu noc je tedy potřeba zaplatit 2× den? děkuji
Dobrý den,
cena za parkování je na 24 hodin, při pobytu na jednu noc tedy zaplatíte pouze 1 den parkování.
S pozdravem,
Libor Svatoň, manažer hotelu