Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
V případě dalších dotazů se můžete obrátit na tel. 604 996 705.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý večer,
je možné si objednat apartmán přes FKSP fond na květen
duben,květen 2021?
Rejvízský penzion U Mlýna
Dobrý den, ano je to možné.
Wzientek Petr
Dobrý den jak je to u vás s jídlem každý svoje nebo je u vás
nějaká restaurace děkuji Wzientek.
Rejvízský penzion U Mlýna
Dobrý den, apartmán je vybaven kuchyňskou tudíž je možné si stravu
připravit vlastní režii. V okolí jsou 3 restaurace které je možné
navštívit. S pozdravem.Baroš
Andrea Ježková
Dobrý den,
je možné ubytování se psem?
Děkuji A. Ježková
Rejvízský penzion U Mlýna
Ano za příplatek 100 Kč / noc
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer,
je možné si objednat apartmán přes FKSP fond na květen duben,květen 2021?
Dobrý den, ano je to možné.