Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +421 907 525 976 nebo +421 919 365 828 či na e‑mailu na hotelgader@hotelgader.eu – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo pokoj vyššího standardu (za doplatek), ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Check-in je možný od 15:00, pouze v neděli až od 16:00.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Děti do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez služeb: zdarma
Zapůjčení dětské postýlky: 7 €/noc
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den
Tohle omezení co je v nabídce:
Z důvodu aktuální mimořádné situace je podnik od 16. 10. 2020 do
1. 1. 2021 uzavřen. Vouchery můžete využít po opětovném otevření
podniku.
To znamená, že když voucheru koupím teď, jeho platnost nebude jen do 20.12?
Ale budu ho moci využít po 1.1?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :) platnost voucherů z této nabídky je prodloužena do
19. 12. 2021. Nebude tedy problém jej využít po znovu otevření hotelu
v příštím roce. Pěkný den :)
Lucka Bakaiová
Dobrý den,
vzhledem k dané situaci, není možnost při koupi voucheru, prodloužit
termín do kdy má být použit?
Radi bychom k vám zavítali, avšak obavam se, že to do 20.12 nestihnem.
Děkuji
S pozdravem
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucko, vouchery z této nabídky mají bohužel platnost pouze
do 20.12.2020 Můžete si ale nastavit upozornění na nové nabídky
obchodníka, a tak Vám případná další akce s delší platností neunikne.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
Tohle omezení co je v nabídce:
Z důvodu aktuální mimořádné situace je podnik od 16. 10. 2020 do 1. 1. 2021 uzavřen. Vouchery můžete využít po opětovném otevření podniku.
To znamená, že když voucheru koupím teď, jeho platnost nebude jen do 20.12? Ale budu ho moci využít po 1.1?
Dobrý den, Lucie :) platnost voucherů z této nabídky je prodloužena do 19. 12. 2021. Nebude tedy problém jej využít po znovu otevření hotelu v příštím roce. Pěkný den :)