Otevřený voucher: Informace a rezervace na tel. +48 18 88 88 536 (+48 18 88 88 500) nebo mailem na rezerwacja@heron-hotel.com (oddělení rezervací je otevřeno od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 a v sobotu od 9:00 do 17:00).
Při rezervaci zadejte kód voucheru. Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném předstihu.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chci se zeptat zda je možné u vás platit plnohodnotně
benefit kartou? A zda jsou u vás manželské pokoje s balkonem?
Predem děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Natálie :)
pokud myslíte platby benefitní kartou u nás ve Slevomatu, tak s tím není
problém. Více informací najdete zde: https://www.slevomat.cz/benefity
Bohužel pokoje, které máme v nabídce jsou bez balkónu. Snad Vás nabídka
i tak zaujme.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat zda je možné u vás platit plnohodnotně benefit kartou? A zda jsou u vás manželské pokoje s balkonem?
Predem děkuji.
Dobrý den, Natálie :)
pokud myslíte platby benefitní kartou u nás ve Slevomatu, tak s tím není problém. Více informací najdete zde: https://www.slevomat.cz/benefity
Bohužel pokoje, které máme v nabídce jsou bez balkónu. Snad Vás nabídka i tak zaujme.
Pěkný den :)