Otevřené vouchery: Termín si rezervujte telefonicky na čísle 733 422 255. Primárně je voucher možné využít ve všední dny, případně dle volných kapacit a na základě dohody s partnerem.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Pro děti do 3 let vám zdarma nachystají dětskou postýlku.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
lze vyuzit vyhrivanou kad v zimnich terminech? dekuji, Veronika
Penzion Kůlna
Dobrý den, Veroniko,
ano, vyhřívanou káď využít v zimních měsících lze.
Petr
Jacek Rybicki
Dobrý den,
je možné prodloužit voucher? Rád bych koupil 2 apartmány s možnou
rezervaci termínu na jaře 2021.
S pozdravem,
Jacek Rybicki
Penzion Kůlna
Dobrý den, pane Rybicki.
Bohužel, v jarních měsících aktuálně už nemáme volné termíny pro
wellness pobyty. Za tým penzionu Kůlna Petr Vaněk.
Barbora Karchová
Dobrý den, je možné ubytování s pejskem (15 kg, socializovaná,
poslušná)? Děkuji, Barbora Karchová
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro :)
pobyt s pejskem je možný. Platí se příplatek 100 Kč/noc. Určitě se
poté předem domluvte s recepcí, až budete znát termín Vašeho pobytu.
Pěkný den :)
Penzion Kůlna
Dobrý den. Ano, pejsci jsou u nás vítáni. Jen počítejte s poplatkem
100,– Kč za noc. Petr V.
Jarka D
dobrý den, lze si v tomto penzionu bezpečně uschovat kola?
Penzion Kůlna
Ano, máme k dispozici kolárna jež je pod bezpečnostním zámkem.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
lze vyuzit vyhrivanou kad v zimnich terminech? dekuji, Veronika
Dobrý den, Veroniko,
ano, vyhřívanou káď využít v zimních měsících lze.
Petr