Když se musí zavírat ve 22 h, tak podmínky voucheru nesplňujete. Proč
nezačínáte o hodinu dřív, aby byly podmínky splněny a lidi se mohli
v klidu najíst a posedět dle nabídky. To je klamání zákazníka. Pokud
musíte v 22h zavřít, tak lidi budete před 22h nutit k ochodu z podniku a
nebudete určitě podávat nápoje do 22.30, jak je uvedeno ve voucheru…po
dobu historické show. Prostě lidi připravíte o posezení a čas , které
ale prezentujete.
Krčma U Pavouka
Dobrý den,
v dnešní pro všechny velice těžké době bychom na sebe měli být více
ohleduplní…
Moc nerozumím Vaší kritice a marně hledám ve Vašem příspěvku do DOTAZŮ
ZÁKAZNÍKŮ nějaký dotaz…
Píšete o KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Proč se raději nezeptáte, jak řešíme
tuto nepříjemnost, kterou musíme ze zákona dodržet. Jde přeci o zdraví
nás všech, ne?
Jsme (alespoň pevně doufám) velice korektní restaurace, která se na
portálu Slevomatu prezentuje již řadu let.
PROGRAM a celou SHOW zažijete bez omezení, protože se pouze zkrátily pauzy
mezi jednotlivými vstupy našich muzikantů, šermířů, tanečnic a dalších
účinkujících. To znamená, že uvidíte vše ještě „lépe než
dříve“, protože nebudou žádné nebo pouze minimální prostoje.
Věřte, že to je s vypětím všech sil našich účinkujících. Jsou to
profíci a snaží se pro Vás – naše hosty – dělat maximum (stejně
jako kdykoliv předtím) i v této pro všechny těžké době…
VEČEŘE je komfortně naservírována v časech stejných jako dříve. Tam
nás nucený čas uzavření ve 22 hodin nelimituje vůbec. Dříve se dezert
servíroval také kolem 21:45.
NÁPOJE servírujeme již od 19:30 ihned po příchodu prvního hosta (a ne až
od 20 hodin, kdy je oficiální začátek SHOW). To znamená, že tak, jak je
prezentováno (2,5 hodiny) je nejen SHOW, ale i možnost konzumace
nápojů.
Paní Marcelino, přeji Vám pevné zdraví, méně rozčilování se nad
něčím, co stejně neovlivníme a více pozitivní nálady, která je
obzvlášť v této těžké době velice potřebná…
Za celý kolektiv krčmy U Pavouka, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Když se musí zavírat ve 22 h, tak podmínky voucheru nesplňujete. Proč nezačínáte o hodinu dřív, aby byly podmínky splněny a lidi se mohli v klidu najíst a posedět dle nabídky. To je klamání zákazníka. Pokud musíte v 22h zavřít, tak lidi budete před 22h nutit k ochodu z podniku a nebudete určitě podávat nápoje do 22.30, jak je uvedeno ve voucheru…po dobu historické show. Prostě lidi připravíte o posezení a čas , které ale prezentujete.
Dobrý den,
v dnešní pro všechny velice těžké době bychom na sebe měli být více ohleduplní…
Moc nerozumím Vaší kritice a marně hledám ve Vašem příspěvku do DOTAZŮ ZÁKAZNÍKŮ nějaký dotaz…
Píšete o KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Proč se raději nezeptáte, jak řešíme tuto nepříjemnost, kterou musíme ze zákona dodržet. Jde přeci o zdraví nás všech, ne?
Jsme (alespoň pevně doufám) velice korektní restaurace, která se na portálu Slevomatu prezentuje již řadu let.
PROGRAM a celou SHOW zažijete bez omezení, protože se pouze zkrátily pauzy mezi jednotlivými vstupy našich muzikantů, šermířů, tanečnic a dalších účinkujících. To znamená, že uvidíte vše ještě „lépe než dříve“, protože nebudou žádné nebo pouze minimální prostoje.
Věřte, že to je s vypětím všech sil našich účinkujících. Jsou to profíci a snaží se pro Vás – naše hosty – dělat maximum (stejně jako kdykoliv předtím) i v této pro všechny těžké době…
VEČEŘE je komfortně naservírována v časech stejných jako dříve. Tam nás nucený čas uzavření ve 22 hodin nelimituje vůbec. Dříve se dezert servíroval také kolem 21:45.
NÁPOJE servírujeme již od 19:30 ihned po příchodu prvního hosta (a ne až od 20 hodin, kdy je oficiální začátek SHOW). To znamená, že tak, jak je prezentováno (2,5 hodiny) je nejen SHOW, ale i možnost konzumace nápojů.
Paní Marcelino, přeji Vám pevné zdraví, méně rozčilování se nad něčím, co stejně neovlivníme a více pozitivní nálady, která je obzvlášť v této těžké době velice potřebná…
Za celý kolektiv krčmy U Pavouka, Honza