Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Fotokalendáře: stolní týdenní a dvoutýdenní nebo nástěnný ve formátu A3
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Dodání do Vánoc garantujeme u objednávek vytvořených (včetně zaslání všech podkladů) a uhrazených (včetně dopravy) do 15. 12. 2020.
- Po obdržení voucheru ze Slevomatu (přijde vám e‑mailem) pokračujte na stažení programu MCLAB nebo si zvolte vytvoření v online aplikaci (nová aplikace nabízí rozsáhlé možnosti pro tvorbu fotoproduktů a je ideální pro zákazníky s kvalitním internetovým připojením, již nemusíte nic instalovat, postupujte dle návodu nebo se podívejte na videonávod).
- V nainstalovaném programu MCLAB vytvořte album a klikněte na ikonu nákupního košíku (objednat).
- Potvrďte podmínky pro přesměrování do objednacího systému.
- Přihlaste se ke svému účtu (pokud jej nemáte, klikněte na vytvořit účet).
- Zadejte množství a vyberte způsob doručení.
- Do sekce „Detaily platby“ vepište kód vašeho voucheru a klikněte na uplatnit. (Pokud vám kód hlásí, že je neplatný, vložte jej manuálně do sekce Další informace – Voucher. Tato kolonka slouží pouze pro kódy voucherů. Jiné informace neuvádějte, je zpracována automatickým systémem.)
- 1 ks fotoproduktu = 1 kód voucheru, na 2 ks fotoproduktů je třeba napsat 2 kódy (pří více kusů voucherů je nutné zadat množství přímo v objednávce – 1. krok) atd. Pokud bude v objednávce uveden 1 ks, bude zaslán pouze 1 ks, i když vložíte více voucherů! Neopakujte kódy voucheru do více objednávek.
- Potvrďte objednávku. Více objednávek je sdružováno automaticky na jedno poštovné – „sdružená doprava“. U online aplikace odešlete v případě více objednávek všechny za sebou do 24 hodin, a pokud zadáte stejné objednací údaje (jméno, způsob doručení a platby) vaše objednávky se automaticky sloučí.
- Nevšímejte si výše ceny zakázky, ta bude upravena až dodavatelem při odeslání hotové zakázky.
- Nevypínejte program až do obdržení prvního potvrzení přijetí dat – musíte si uvědomit, že odesílaná data mohou být značně velká a jejich odeslání může trvat dlouho.
- V případě nejasností kontaktujte podporu.
- V případě nedodržení popsaného postupu objednání může dojít ke značnému opoždění objednávky.
- Po zaslání objednávky vám přijdou 2 potvrzující e‑maily o přijetí objednávky.
- Po kontrole objednávky dostanete druhý e‑mail s odkazem na online ověření stavu objednávky (to znamená, že zakázka je zkontrolována a přijata).
Doprava:
- Osobní odběr je možný na adrese Computer MCL Brno, spol. s r. o., Brněnská 1113, 664 42 Modřice.
- Zaslání na Zásilkovnu (platba předem) za 89 Kč.
- Zaslání na Zásilkovnu (dobírka) za 99 Kč.
- Zaslání Českou poštou (platba předem) za 114 Kč.
- Zaslání Českou poštou (dobírka) za 124 Kč.
- Na jedno poštovné lze zaslat až 4 kalendáře, od 5 kusů je poštovné 149 Kč.
- Upozornění: Pro hladké odbavení objendávky při zvolení platby převodem je potřeba zaplatit cenu dopravy do 7 dnů.
- Dodací lhůta je 14 pracovních dní od objednání.
- Cenu upravuje dodavatel až při odesílání zásilky (nevšímejte si tedy výsledné původní ceny).
- Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Veliká nespokojenost!!!!Psáno garance do Vánoc. Vše řádně zaplaceno
včetně dopravy. Tak aby se stihlo. V objednávce mi stále píše objednávka
odeslána. Už to píše týden. A já pořád nic nemám doma. Dnes psala
email. Odpověď že bude možná až za 1–3dny. Dnes celý den volala na
pobočku. A pořád jen jste 8v pořadí. Pak jste 5v pořadí. A tak celý
den dokola. Kolem 14h se mi ozvalo jste 2v pořadí. Tak říkám to už
počkám a vydržím. A po 20min.vyzvaneni to vzdala. Nevím kdo má výdrž
takto čekat že je tedy tak pořád obsazeno. Spíše to schválně
neberou.
Jediný dárek k Vánocům pro babičky. A nepřišel!!! Mám sto chuti
požadovat vrácení zpět, za nedodržení objednávky.
Fakt nikdy už více přes tuto společnost!!!
Dobrý den, napište nám prosím Vaše číslo objednávky na email: marketing@mcl.cz, ať to můžeme prověřit. Děkujeme
Dobrý den, příště by to chtělo rovnou k informacím napsat, že objednávku musíte vytvořit do 12.12., abyste 3 dny na to, tedy 15.12. mohli teprve zaplatit poštovné k objednávce, až bude hotová, jinak se to nestihne. Takže vánoční dárek nejspíš samozřejmě nestihne přijít. :(
Dobrý den.
Máte nějaký nápad, jak máme účtovat případné příplatky a poštovné
dokud není výroba dokončena ?? Jak mám vědět co vše si pošlete.
Tedy pokud mám vše poslat na jedno poštovné. Ale mám drobný typ. Stačí
si to nechat poslat na dobírku a tyto problémy se řešit nemusí. Neznám
číslo objednávky tak nevím v jakém je to stavu, ale věřte, že snad až
na několik výjimek, vše odešleme. I ty co to poslali později než měli.
Přeji klidné vánoce :-)
PS z vašeho dotazu ale usuzuji, že místo deklarovaných 10 dnů jsme měli
objednávku hotovou za 3 dny. :-)
Dobrý den, potřebovala bych 11 kalendářů A3, ale dá se objednat jen
10. Jeden voucher jsem si teda objednala z jiného účtu a chci se zeptat
jestli se pak dá objednat všech 11 kalendářů naráz, jestli s tím třeba
nebude mít ten váš automat problém a příjme všech 11 voucherů naráz.
A poštovné by bylo 149kč?
Děkuji za odpověď.
Ne to nebude žádný problém. Dejte do objednávky 11 voucheru a napište 11 kopii. Kalendáře zvládáme fofrem.
Hm, tak je fajn, že objednávky vytvořené do 15.12. budou doručeny do Vánoc, jen škoda, že jste k tomu nenapsali upřesnění, že doprava k objednávce vytvořené 15.12. nelze uhradit ihned, jak to jde všude jinde, ale že musím čekat na zálohovou fakturu, která přijde, až po zhotovení kalendáře…tudíž nereálné, mít zaplacenou dopravu v tentýž den…děkuji, příště se opět spolehnu… :(
Dobrý den, napište nám prosím email na marketing@mcl.cz s číslem objednávky, ať Vám mohu případně dodání změnit na dobírku.
Moc děkuji za rychlou odpověď, dnes už vypadá objednání kalendářů v pořádku. Věřím, že budou stejně krásné jako loni. :-)
My taky.
Dobrý den, upravuji kalendáře S30 ve stažené aplikaci na PC. Četla jsem tu, že je možné i do polí jednotlivých dní pripisovat poznámky, např narozeniny. Prosím jak na to? Hlásí mi to, že pole jsou pro úpravy uzavřené. Děkuji
Dobrý den, omlouváme se ale tato funkce je dostupná jen pro nástěnné kalendáře začínající na N. V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na email: info@mcl.cz
Dobrý den, vytvořila jsem online nástěnný kalendář A3 (stejně jako loni a předloni), všechny fotografie se uložily, ale při pokusu o objednání se objevuje hlášení: „Musí být opraveno. Nastala chyba nahrávání některých Vašich obrázků.“ Zkusila jsem obrázky zmenšit na 70 %, objevilo se stejné hlášení. Když jsem obrázky zmenšila na 50 % původní velikosti, objevilo se upozornění, že obrázky mají malé rozlišení. Zkoušela jsem i různé internetové prohlížeče – stále stejná chyba. Není to tím, že máte příliš mnoho objednávek? Děkuji
Dobrý den,
v případě, že Vám to hlásí danou chybu nejspíše se zcela nenahrály
některé fotografie. Prosím podívejte se do levého sloupečku, kde máte
fotky a měla byste tam mít místo fotek šedé čtverečky. Je potřeba je
smazat a nahrát znovu. Případně nás prosím kontaktujte na našem
Facebooku.
Dobry den, bohuzel jste na muj dotaz nereagoval, pisu tedy znovu. Prosim, napiste sem postup, jak do tydenniho kalendare S35 dostanu zpatky kalendarium jednoho tydne, ktere jsem si omylem vymazala, kdyz kalendar mam jiz hotovy. Dekuji a hezky den, Lenka
Dobrý den, napište nám prosím na email a my Vám ho pošleme, at si ho tam můžete vložit :)
Dobrý den. Mám stejný problém, snažím se nahrát fotky, ale stále mi to píše, ze se vyskytl problém s nahravanim. Snažím se kalendář dodělat c nejdříve 😔 jak je to s garanci do Vanoc. V podmínkách nabídky je do 15.12. Ale zpěv diskuzi jsem našla 10.12. Dekuji
Zatím vše stíháme.
Dobrý den,
opět tam nejdou vkládat fotky. Notebook dvakrát restartován. Prosím
o vyřešení. Děkuji
Mělo by to jít
Dobrý den,
psala jsem Vám již dva maily, protože, když koukám na náhled fotek, tak
jsou všechny rozmazané. Přitom je mám ve vysoké kvalitě a i 3 fotky co
jsem tam vložila profi, tak jsou stejné. Co s tím? Nebo je to jen
v náhledu a v reálu, až se kalendář vytiskne to bude OK? Nevím zda
objednat. Děkuji za odpověď.
Dobrý den. Náhled je jen náhled, pokud vám program při vkládání fotek
nehlásil u konkrétní fotky nízkou kvalitu, bude to OK.
Co se emailu a telefonů týká nedá se na to reagovat, stovky emailu každý
den, většinou s otázkami které jsou popsány v podmínkách akce. Tak
prosím o shovívavost. Pracujeme nonstop 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Myslím, že nejdůležitější je to vše odeslat včas. 24.12 máme vánoce
úplně všichni.
Dobry den,
Mam stejny problem jako Michaela cca pred 15dny – pri upravach jsem si omylem
vymazala na jedne strance kalendar (delam tydenni stolni S35). Bohuzel, jsem to
zjistila, az kdyz uz jsem mela kalendar cely hotovy (mam v nem plno uprav).
Projela jsem vase webovky, tady dotazy a bohuzel jedine co jsem nasla, bylo, at
vam zavolame :-( Volam jiz po nekolikate, ted jsem uz 25min na telefonu a nemohu
se k vam dovolat. Neslo by to napsat sem nebo na webovky, jak se to da udelat?
Delam to v online verzi. Pomuze, kdyz si stahnu vasi app? Nebo to mam dat jako
fotku a pouzit z jineho kalendare? Kdysi jste ty tabulky s kalendari meli
k doplneni.
Dekuji za info a hezky den,
Lenka
Dobrý den, napište nám prosím email na info@mcl.cz nebo na facebook, ať Vám dané kalendárium můžeme doposlat.
Dobrý den,
potřebovala bych vytvořit náhled alba, jenže se mi nevytvoří – vyhazuje
to chybu „6 open output file cannot open file“. Co s tím? Děkuji. K.
Dobrý den,
prosím kontaktujte nás s touto chybou na info@mcl.cz. Současně Vás
prosím o zaslání informace jaký formát souboru zadávate. Dekuji.
Dobrý deň, je možné v online aplikácii zvoliť slovenský kalendár S35 ? Viem, že je to možné v stiahnutom programe, ktorý som si stiahla, ale absolútne mi jeho ovládanie a možnosti nevyhovujú, zasekáva mi počítač.
Dobrý den,
na našich sk stránkách kalendář naleznete http://fotoknihy-mcl.sk/kalendare-2/
dobrý den, pokud bych si zakoupil obraz z vlastní fotografií od colorlandu a poté stolní kalendář od Computer MCL Brno, budu muset platit za obě dvě věci zvlášť dopravu??? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
bohužel se jedná o rozdílné společnosti a obě si budou účtovat svou
dopravu. V případě, že máte zájem o obraz můžete kontaktovat přímo
Computer MCL na info@mcl.cz
s poptávkou na obrazy. V případě zájmu uveďte prosím také rozměr.
Dobrý den, lze přikoupit i expresní dodání, když už mám zakoupený voucher? Jak mám potom postupovat s platbou příplatku? Děkuji.
Expres mužete zvolit až při objednávání produktu.
Dobrý den,
mám zakoupený kalendář (S30) a podle fotek má jít o týdenní kalendář
a uprostřed dva obrázky. Jenže při tvorbě kalendáře mi to nabízí jen
jednu velkou fotku doprostřed a já potřebuji dvě malé. Čím to? Jde to
změnit? Děkuji. Klára
Dobrý den,
prosím, kde kalendář vytváříte a o jakou šablonu se jedná? Pokud si
stáhenete program najdete v něm více možností. V případě online
aplikace můžete rozložení fotografií v kalendáři upravovat dle Vašeho
přání. Pokud budete potřebovat poradit, kontaktujte nás prosím na našem
e-mailu info@mcl.cz.
Dobrý den, lze vytvořit kalendář už i na rok 2022? Byl jsem ve Vaše systému a nikde jsem nenašel žádné tlačítko, kde by se kalendář dal změnit – ať už rok nebo jazyk. Díky!
Dobrý den, v případě kalendářů S15 a S20 můžete zvolit rok dle Vašeho přání. Jedná se o automatické kalendáře. V případě, že kalendáře nenaleznete, kontaktujte nás prosím na e-mailu.
Dobrý den,
Když objednám ještě v pondělí 7.12. je mi garantováno dodání do
Vánoc??
A prosím potřebují 2stolni kalendáře… Jeden český a druhý slovenský.
Je to možné?? Včetně zapsání svátků a narozenin. Jaký voucher zvolit a
stačí stáhnout jen program?
Děkuji
Dobrý den, ano poslední termín pro garancí dodání do Vánoc máme 10.12. Kupte si jakýkoliv, jazyk si zvolíte až ve staženém programu :)
Dobrý den, jak objednat tři kalendáře najednou? Jde to vložit do jednoho košíku, nebo mám skutečně vytvářet tři různé objednávky a vy si to spárujete a zašlete najednou? Děkuji, pJ
Dobrý den, různé kalendáře nelze vložit do košíku najednou, musíte každý zvlášť. Ale pokud objednávky uskutečníte do 24 hod za sebou a na stejné objednací údaje, tak se automaticky sloučí do jedné zásilky za jedno poštovné.
Dobrý den, zakoupila jsem voucher S30 na stolní 14ti denní kalendář.
Po vložené voucheru na Vašich stránkách mi to tento kalendář
nenabízí – pouze S15 a S20. Co dělat :-)
Děkuji
Dobrý večer, Najděte si na našich stránkách S30 a voucher vložte až při objednávání.
Dobrý den, šly by zakoupit 2 vouchery na stolní kalendáře S35 a z toho jeden český a jeden slovenský? Jestli ano, kde se to potom prosím dá vybrat? Děkuji
Dobrý den, kupte si voucher na S35, jazyk si poté vyberete až v programu pro tvorbu kalendářů :)
Dobry den, prosim o radu pri odesilani kalendaru mi vyskakuje chyba: Nemohu alokovat pamet pro obrazek „svetle modra…“ coz je Vase pozadi ne ma fotka…nedari se mi Vam dovolat tak zkousim takto. Dekuji
Dobrý den, zkuste prosím svůj počítač restartovat, případně si zkontrolovat dostatek místa na svém počítači. V případě přetrvávajících problémů nás prosím kontaktujte na email: info@mcl.cz
Dobry den, da se u vašeho týdenního stolního kalendare nahrát více fotek? Máte i tyto šablony? Daji se v kalendáři označit třeba narozeniny?predem dekuji za informaci
Ano, mužete všechno
Dobrý den, do kdy trvá vaše akce? Bude i příští rok? Děkuji za odpověď.
Trvání akce:
1. 9. 2020 — 4. 1. 2021
Dobrý den, stáhla jsem si Váš program, vytvořila kalendář S35, po
vložení do košíku a vyplnění údajů, mi to hlásí, že nelze použít
slevový voucher. Další krok je už jen potvrzení, nelze nikde vložil kód
voucheru. Co mám dělat?
Děkuji za odpověď. Lucka
Dobrý den, pošlete to bez voucheru a číslo voucheru s číslem objednávky na info@mcl.cz doplníme si ho sami :-)
Dobrý den,
dnes jsem objednala a nahrála 3 kalendáře. Na vašich stránkách bylo
napsáno, že objednávka byla hotova, bohužel mi nepřišel ani
1 potvrzující email, již je to pár hodin. (Email byl zadán dobře, Spam
jsem kontrolovala). Děkuji za odpověď. Pohodové svátky.
Dobry den, lze voucher na S20 uplatnit i na kalendar S24? Dekuji za odpověď.
Ano
Dobrý den, máte v nabídce i nástěnný kalendář A3 tzv. rodinný plánovací, kde má každý z pěti členů rodiny svůj sloupeček?
Dobrý den, je to S25 ale má jen 4 sloupce-
Dobrý den,
nedaří se mi koupit více kusů stolního kalendáře nežli dva, nikde
v nabídce však nevidím omezení počtu, ale koupit nelze. Mohu se zeptat,
kde je problém?
Děkuji a přeji hezký den.
To je nějaká chyba Slevomatu, můžete si koupit kolik chcete. Klidně nám zavolejte do firmy (602 71 00 96) a vyřešíme to.
Dobrý den vytvářím u vás kalendář a při tvoření mi zmizela tabulka s 9 týdnem . Fotka tam zůstala ale ta tabulka zmizela a nevím jak ji tam dát zpátky. Děkuji předem za odpověď.
To nám asi budete muset zavolat v pracovní době to je od 8:00 do 17:00 na info linku 516 116 953 děvčata vám poradí :-)
Dobrý den, je možné vepisovat a upravovat údaje ke dnům? Jde mi o to, jestli jde tam natisknout, že má někdo narozeniny. Díky
Ano je to možné
Dobrý den, chci se zeptat, jestli u stolního formátu S30 a S35 jdou vkládat do jednoho kalendáře fotky jak na šířku tak i na výšku?Děkuji
Ano jdou
Dobrý den, ráda bych se zeptala jak je to s gramáží papíru
u stolního kalendáře S30. Na slevomatu je uvedena gramáž 135 g/m², lesk.
Na vašich stránkách je ovšem uvedena 150g.
Děkuji za odpověď.
Na Slevomatu mají chybu. Stravně má být 150 gr
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli u nástěnného kalendáře formát A3 lze vyložit víc fotek na jednu stranu. Děkuji za odpověď
Ano, zvolte typ S
Dobrý den. Chtěla bych si udělat kalendář s šablonou S33. Je možné použít voucher na variantu S35? Děkuji za odpověď.
Ano to můžete. :-)
Dobrý den, prosím proč máte u fotokniha garancí dodání do Vánoc do 10.12. a u kalendářů pouze do 5.12.? Ráda bych vytvořila fotoknihu i kalendář u vás, ale nejsem si jistá, zda to do 5.12. stihnu. Děkuji.
Děkuji za upozornění, Slevomat udělal tiskovou chybu. Má tam být do 15.12. Přesto není úplně radno nechávat výrobu až na poslední den. Pokud to udělá 20 000 zákazníku tak to bude docela stres. :-)
Dobrý den, omylem jsem se uklikla a koupila jsem kalendář S15, S20, ale správně jsem měla koupit kalendář S30. Budu objednávat několik kusů stejných kalendářů S30. Bude to problém, když je jejich cena stejná? Co můžu udělat pro nápravu? Děkuji.
Dobrý den, nevadí. Vytvořte si kalendář S30 a poté nám dejte prosím vědět, že záměnu jste udělala schválně a víte o ní. :)
dobrý den, má koupený voucher na kalendář (S15, S20). Platí i na kalendář N20(S20) ?
Ano platí
Dobrý den, je možný i v této době osobní odběr? Pokud ano, máte nějak upravenou otevírací dobu, kdy je možné zboží vyzvednout? Děkuji za odpověď
Dobrý den, ano, osobní odběr je stále možný beze změny v otevírací době. Pro objednávku se můžete tedy stavit od pondělí do pátku – 08:00–17:00 hod. :)
Dobrý den, tak mě bohužel také nejde nic nahrát.
Vše opět v pořádku.
Zjistil jsem opravdu problém na serveru. Řeším to a omlouvám se za
způsobené těžkosti.
Dobrý den, chtěla jsem si vytvořit 14 denní kalendář, ale při vkládání fotek mi to píše chybu a žádná fotka nejde uložit. Ale nepíše mi to důvod. Kde je tedy problém? Děkuji
Vše opět v pořádku.
Zjistil jsem opravdu problém na serveru. Řeším to a omlouvám se za
způsobené těžkosti.
Do kdy nejpozději musím dodat podklady, aby kalendář došel do Vánoc?
Dobrý den. My si myslíme, že do15.12. Jestli si to ale bude myslet i 5 000 našich zákazníku takto nemusí dobře dopadnout. Proto raději čím dříve tím lépe.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda termín doručení je opravdu 14 dní? U většiny jiných společností je termín dodání o dost kratší, je možnost, že kalendář odešlete dříve?
Dobrý den, termín dodání se pohybuje mezi 7– 14 dny v závislosti na sezonním vytížení. :)
Dobrý den zakoupila jsem si voucher na kalendřá S20, mám stažený program z minulého roku, již jsem u vás kupovala několikrát. Chtěla bych vložit více fotek do jednoho měsíce. Můžu zvolit kalendář S20/N20? Když jsem zvolila jen S20 tak to po mě chtělo striktně nahrát jen 13 fotek a nepustilo mě to do úprav. Kdežto S20/N20 tuto možnost nabízí, je to ta šablona na kterou jsem zvyklá z minulých let. Děkuji
Dobrý den, ano u kalendáře S20/N20 jde vložit více fotografií. :)
Dobrý den. mám zakoupené 2 vouchery na velký nástěnný kalendář A 3, chci S15, Psal jsem Vám zde pře 22 dny, a bylo mně sděleno, že mně doporučíte šablonu na možnost vkládání více fotek na jeden měsíc. Můžu mít i on-line připojení. Co mně můžete prosím doporučit? Každý kalendář bude mít jiné fotky. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pokud budete tvořit online, tak si u nás na stránkách fotoknihy-mcl.cz najdete typ kalendáře, který chcete vytvořit – tedy S15. Kliknete na něj a zobrazí se Vám různé šablony, šablony pro více fotek jsou označeny jako pohyblivé šablony. V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na email: info@mcl.cz. Děkujeme
Dobrý den, do kdy musíme poslat objednávku, aby byla garance doručení do Vánoc? Děkuji
dobrý den, garance s dodáním do Vánoc je odeslaná objednávka do 15.12.
Z jakého důvodu u vás Zásilkovna stojí 89,– když je běžných 65,–? 😅 už jsem od vás objednala několikrát od obrazů po fotoknihy a tohle trochu nechápu
Dobrý den, cena za zásilkovnu je individuální dle společnosti – není žádná běžná cena. Do ceny se také promítá obal a manipulace. :) V případě dalších dotazů nás prosím informujte na info@mcl.cz. Děkujeme
Dobry den,chci koupit 3 stolove kalendare-1 cesky a 2 slovenske-kdyz je koupim v jedne objednavce-obdrzim 1 kod?Kde budu mit moznost zadat,ze chci ceskou nebo slovenskou verzi?Diky za info.
Dobrý den, na každý kalendář obdržíte 1 kod, tedy dohromady 3 kody. Zda chcete kalendář česky nebo slovensky si určíte přímo při tvorbě kalendáře – lze u kalendářů začínající na písmenko N. V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na email: info@mcl.cz. Děkujeme.
Dobrý den, zakoupila jsem 3 vouchery pro stolní kalendář, ale nedaří se mi tam vložit fotky z mobilu tak, aby byly celé – vždy se vloží jen část fotky. Jak prosím mohu udělat, aby se mi fotky vložily celé?Děkuji
Dobrý den,
velice záleží na tom jaký formát kalendáře máte. Lze vložit jen stejnou
velikost fotek jako formát na fotky v kalendářích. U tvorby kalendáře
máte možnost fotky i oříznout a srovnat nebo si zkuste si stáhnout náš
program na počítač – je zde více možností. :) Věříme, že se Vám
tvorba kalendáře nakonec povede podle Vašich představ. V případě
dalších dotazů nás prosím kontaktuje na emailu: info@mcl.cz. Děkujeme.
Dobrý den, je možné kalendář udělat i Česko/slovenský? Myslím
jména/svátky?
Děkuji za reakci
Dobrý den. Můžete mít česky nebo slovenský,
Dobrý den, stáhla jsem si Váš program pro tvorbu kalendářů a chci si vytvořit čtrnáctidenní kalendář (S30). Dotaz zní: do políček fotek č. 29, č. 30 v programu se mají také vkládat fotky? Zdá se mi, že to je ta tvrdá část kalendáře, která tvoří stoján. Děkuji za odpověď.
Dobrý den. Stránky 29 a 30 jsou určeny na vložení vašich fotografii. Přestože nemají žádná kalendária, jsou tam z technologických důvodů a doufáme, že vás potěší, protože si myslíme, že jde hlavně o vaše fotografie.
Dobrý den, kalendáře u vás necháváme dělat každý rok a jsme velmi spokojeni. Letos mě překvapilo, že je uvedeno, že jsou nabídky v lesku. Můžeme si při tvorbě vybrat i matné kalendáře? Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Při objednávce kalendáře si můžete vybrat i matný papír. V případě dalších dotazů nás kontaktujte na mail info@mcl.cz. Přejeme Vám krásný den.
Dobrý den, chci si u Vás objednat 2 kalendáře A3 na výšku, budou složeny z rozdílných fotek. Je možno vložit do jednotlivých měsíců více fotek, např. 4 fotky? děkuji za odpověď. Štěpán
Dobrý den, určitě můžete vkládat více fotografií. Doporučím Vám stáhnout program.
Dobrý den,
chtěla bych vytvořit nějaké kalendáře pro rok 2021, přepokládám, že
když koupím voucher ze slevomatu budou kalendáře již na rok 2021 že?
Děkuji.
Hyánková
Dobrý den, Romi :) není problém již nyní vytvořit kalendář pro rok
2021. Kalendáře mívají i volitelný začátek, stačí tedy zvolit leden
2021.
Pěkný den :)
Dobrý den, každoročně u vás nakupuji během podzimu vouchery na cca 8ks kalendářů různých typů. Letos bych chtěl též, ale bohužel nevidím formát A4 (měsíční). Plánujete nabídnout slevy i na tento formát, případně nebylo by možné zakoupit voucher na A3 a následně využít na „levnější“ A4? Děkuji, rád bych vše koupil najednou a nejlépe u vás.
Dobrý den. Určitě ano, nebo nám klidně zavolejte a domluvíme se.
Dobrý den, lze v měsíčním kalendáři A3 vybrat čísla dní měsíce seřazené do týdnů, tj. ne jako jeden řádek? Dřív to šlo, ale nyní jsem to nenašla. A lze čísla dní umístit kamkoliv, kam chci, tzn. jde o „obrázek“, se kterým můžu hýbat jak chci? Děkuji. KŠ
Dobrý den,
kalendáře by měly být nastaveny stále stejně. Máme v nabídce
automatické kalendáře, u kterých nelze kalendária přesouvat.
U kalendářů, které jsou označeny S15 lze kalendáriem pohybovat.
Kalendárium je obrázek. Prosím pro lepší vysvětlení nás kontaktujte
telefonicky.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné vyrobit nástěnný kalendář A4 i za uplynulý rok? Děláme kalendáře pravidelně, ale loni jsme je nestihli, máme kalendáře jako formu rodinného fotoalba za jednotlivé roky. Děkuji.
Dobrý den,
možné to samozřejmě je. V programu je třeba zvolit si šablonu Nástěnné
kalendáře – Výběr roku jazyka a na našich internetových stránkách
šablony N12, N13, N22, N23. Pokud budete s čímkoli potřebovat poradit,
kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem: info@mcl.cz
30 × 14 cm. Škoda, že je to jen 14 cm. Příliš málo. Moje fotky pak končí ořezané tak, že to nestojí za to. Dřívější stolní kalendáře byly širší, mám jich doma několik a fotky jsou tam celé.
Dobrý den, Martino, děkujeme za váš názor, věříme však, že někomu budou přesně tyto rozměry vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den,
můžeme Vám nabídnout kalendář, z této nabídky: https://www.slevomat.cz/akce/1698370-nastenne-i-stolni-kalendare-z-vlastnich-fotografii#5565524
Je zde varianta kalendáře S31, který umožňuje vkládání větších
fotografií než jen 30×14cm. :-)
Dobrý den, lze u verze Stolní týdenní kalendář (S35) vložit dvě fotky? Na obrázcích se objevuje jen jedna veliká. Díky za odpověď.
Dobrý den, u všech stolních kalendářů je možné vkládat více fotografií. V online aplikaci si nahoře klikněte na „Rozšířená editace“ a následně budete mít možnost vkládání více fotografií na stránku. Pěkný den :-).
Dobrý den dá se zadat více fotek na jednu stranu měsíčního kalendáře? Dekuji
Dobrý den, ano, možné to je. Je potřeba vybrat si ve výběru příslušného kalendáře pohyblivou šablonu. :-)
dobrý den když jsem získala kredity kam je mám zadat, nikde se mi to neobjevilo
Dobrý den,
dotaz prosím směřujte na Slevomat :-), Děkujeme.
Dobrý den,
budou k dispozici i jiné kalendáře (typy), ráda bych si jako loni
objednala i kalendář S19 (nástěnný úzký týdenní)??
Děkuji předem za odpověď.
Petra
dobrý den, Petro, ano, další akce se bude chystat ve čtvrtek a tam budou i ostatní typy – např. i ten S19.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohla bych se zeptat jak cca dlouho bude trvat dodání po svátcích? Moc děkuji
Dobrý den, na výrobu máme 7 pracovních dnů.