Otevřené vouchery: Kapacitu si ověřte předem na tel. +420 487 829 761 či +420 774 309 398, závaznou rezervaci proveďte na e‑mailu info@hotelmorris.cz – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervovaný termín můžete změnit pouze jednou, a to nejpozději 3 dny předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
Online termíny: Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354.
Dobrý den,
chci se jen zeptat jestli je teď možné se v hotelu ubytovat. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko,
v současné době jsou hotely v rámci vládních nařízení v souvislosti
s Covid-19 bohužel uzavřené. Vouchery budete moci využít po jejich
opětovném otevření.
Přeji krásný den,
Květoslava
Eva Říhová
Dobrý den,mám dotaz -tuhle rezervaci máme zakoupenou u SLEVOTÉKA která
je teď v insolvenci máte i jejich pohledávky ?Máme formou kreditů
vráceno. Ohledně corona 19
nebyl možný nástup na dohodnutý termín.S pozdravem Říhová
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, pokud jste zakoupila pobyt u Slevotéky, musíte se
v tomto případě obrátit na ně. My s touto společností nemáme nic
společného, a proto Vám bohužel nemůžeme s Vaší situací pomoci.
Pěkný den
Ivana Prachová
Dobrý den, rády bychom si s dcerou koupily voucher na 3 dny
s prodloužením o 1 noc, jen se chci zeptat, zda by byl volný termín od
14. do 17.1.2021.
Děkuji a přeji hezký den.¨
Ivana
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den, termíny jsou aktuálně volné
Miroslav Kornatovský
Dobrý den, termín od 19.10.2020 dve osoby s prodloužením o noc, je
možná takto zarezervovat? Nebo prosim info , zda nebudete také zavírat
v nouzobem stavu. Platba prez portál, neoi je mozno platit u Vas bez portálu
Slevomat…většinou to vždy slo, kde jsem byl.
Děkuji Kornatovsky
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý večer, pane Kornatovský,
v termínu 19.-22.10.2020 máme stále volné pokoje. Prozatím hotel funguje
normálně, máme však přísnější hygienická pravidla. Tento balíček
musíte zakoupit přímo přes portál.
S přáním příjemného dne,
Hotel Morris****Česká Lípa.
Alena
Omlouvam se,termín od 23.10.do 25.10.s prodloužením do 26.10.🤭
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Odpověď viz níže
Alena
Dobrý den,vaše nabídka je velice lákavá a vážně o ní uvažujeme.
Varianta 3 dny a dvě noci + prodloužení o jednu noc se snídaní zdarma je
velice lákavá,i dané procedury. Jednalo by se o termin 22.10.-
24.10.prodlouženo do 25.10. Případně od 25.10– 27.10. prodlouženo do
28.10.(volno by snad být mělo) dva dospělý plus malý jorksirsky
teriér.Chci se zeptat,máte fitness? Na slevomatu je uvedeno,že ano,avšak na
stránkách hotelu jsem nenašla.Dále dotaz ke dni příjezdu.Mohli bychom
přijet už cca na 10h,odložit si u vás kdekoli jeden kufr a ubytovat se az
v podvečer? Bohužel auto nemáme a rádi bychom už hned první den vyrazili
někam po okolí.což s kufrem není úplně OK.O rezervaci privátní virivky
máme zájem.Děkuji za odpovědi.
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den,
pro rezervaci doporučujeme provést online rezervaci přímo při koupi
voucheru – když si zakoupíte voucher na konkrétní termín, máme 100%
jistotu, že Vámi zakoupený termín je již zarezervovaný. Při koupi si
zarezervujete pobyt na 2 noci a do poznámky uvedete, že chcete využít
třetí noc a v jakém termínu. Pokud s sebou budete mít pejska, je nutné
se předem informovat na dostupnost pokojů v daném termínu na email adrese
info@hotelmorris.cz
nebo na tel čísle 487 829 761. Pro pobyty se zvířaty jsou vyčleněny
extra pokoje bez koberců a jejich počet je omezený . Zavazadla si můžete
nechat na recepci jak dlouho budete potřebovat – není to problém a není
nutné dopředu hlásit.
Marie Kunzendorferová
Dbrý den,je možno se obejdnat na 4 dny.děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie, je mi líto, ale takovou variantu voucheru nenabízíme.
Pěkný den
jana
Dobry den,kolik stoji doobjednani virivky jen pro dva
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den,
Zvýhodněné wellness (po předchozí domluvě s hotelem a dle volných
kapacit)
Privátní vířivka pro 2 osoby: 399 Kč (55 min.)
Privátní sauna pro 2 osoby: 399 Kč (55 min.)
Hana Trlicova
Dobry den,bylo by mozne pobyt mit uz od soboty? Termin bychom chteli od
26.9 do 29.9.
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den, bohužel hotel je v termínu 26. – 27.9.2020 již plně
obsazen.
Při rezervaci online na Slevomatu se Vám zobrazí aktuální obsazenost
našeho hotelu. Pokud termín nelze rezervovat, je opravdu plně obsazeno.
Děkujeme za pochopení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se jen zeptat jestli je teď možné se v hotelu ubytovat. Děkuji
Dobrý den, Moniko,
v současné době jsou hotely v rámci vládních nařízení v souvislosti s Covid-19 bohužel uzavřené. Vouchery budete moci využít po jejich opětovném otevření.
Přeji krásný den,
Květoslava