Dobrý den, mám zakoupené 4 vstupenky s platností do 31.3.2021, ale
nelze je v současné situaci uplatnit. Budou mi vráceny peníze nebo
prodloužena platnost? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Peto, platnost Vašich voucherů byla prodloužena do
30.6.2021. Věříme, že do této doby již bude možné vouchery využít.
Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete
kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme. Pěkný den :) Kačka
Tereza
Dobrý den, jak je to s platností poukazu, když jsou momentálně 5D kina
zavřená?
Těkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo, psala se vám e-mail, kde dořešíme celou situaci.
Hezký den Pavla
RC
Dobrý den, do Kladna již nejde? Tam je již kino zrušeno? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Renáto, tato nabídka je cílená na vybraná kina, jejiž adresy
naleznete v nabídce. Třeba se v nějaké následující nabídce objeví
i Kladno. Hezký den Pavla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám zakoupené 4 vstupenky s platností do 31.3.2021, ale nelze je v současné situaci uplatnit. Budou mi vráceny peníze nebo prodloužena platnost? Děkuji
Dobrý den, Peto, platnost Vašich voucherů byla prodloužena do 30.6.2021. Věříme, že do této doby již bude možné vouchery využít. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka