Dobrý den. Zajímá mne, jestli je vaše restaurace plně bezbariérová.
Děkuji.
The Grand Mark Prague
Dobrý den Olgo,
ano naše restaurace je plně bezbariérová. Disponujeme i toaletou vhodnou
pro vozíčkáře.
Přeji Vám pěkný den,
Alžběta Blažková
F&B Supervisor
Milena Janků
Dosibobrý den, prosím o zprávu, pro kolik osob je zakoupený dárkový
poukaz, např. v hodnotě 1000 Kč přes Slevomat. Již jsme s manželem
Vaši krásnou restauraci, resp. zahradu navštívili a vše bylo vynikající.
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Mileno :) poukaz není omezen počtem osob, ale jen danou
částkou. Pokud ale například plánujete větší hostinu, nemějte obavy.
Vouchery se dají i sčítat.
Pěkný den :)
Eva M.
Dobrý den, nákup voucheru na Slevomatu je naprosto bezpředmětný a
ztrácí smysl – vysvětlím: zakoupili jsme dárkový poukaz v hodnotě
1000Kč za 799Kč. Princip Slevomatu je tedy jasný. Ovšem realita? Od celkové
útraty vám v restauraci odečtou pouze těch 799Kč a ne 1000Kč. Jak je to
možné??? S jídlem jsme byli moc spokojeni, tak mi nepřišlo vhodné se na
místě dohadovat, ale ráda bych si to nechala vysvětlit… Toto je klamání
zákazníka… Byl to gurmánský zážitek, ale tento konec s placením
reputaci restaurace dost zkazil… Předem děkuji za odpověď.
The Grand Mark Prague
Dobrý den, pokud jste uplatnila voucher v hodnotě 1 000,– Kč, bylo
Vám z celkového účtu odečteno oněch 1 000,– Kč. Prosím prohlédněte
si kolik byla Vaše celková útrata a kolik jste na místě dopláceli. Jsme si
jisti, že Vám personál restaurace odečetl právě těch 1 000,– Kč. Při
platbě s vouchrem v nominální hodnotě 1 000,– Kč se na účtu
z pokladního systému celková částka ponižuje dvěma položkami a to
201,– + 799,– což je celkem 1 000,– Kč. Pokud jste při vyúčtování
v restauraci měla nějaké pochybnosti, stačilo se zeptat účtujícího
personálu, který by Vám vše na místě vysvětlil. Velmi rádi Váš účet
z restaurace zpětně dohledáme a zašleme k Vaší kontrole. Jsme
přesvědčeni, že k žádnému pochybení nedošlo. Napište prosím na email
: sales@grandmark.cz
S pozdravem, Restaurant Manager
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Zajímá mne, jestli je vaše restaurace plně bezbariérová. Děkuji.
Dobrý den Olgo,
ano naše restaurace je plně bezbariérová. Disponujeme i toaletou vhodnou pro vozíčkáře.
Přeji Vám pěkný den,
Alžběta Blažková
F&B Supervisor