Pred touto situaci jaka nastala to opravdu nebylo na ceskou klientelu.
Komunikace probehla pres email hned po navsteve u vas,ale to nebyla jeste
korona krize odpoved jeste vic arogantni nez ted :-). Proto jsem, zde musel
napsat komentar. Ale nejsem jedinej, kdo si stezuje viz tripavizor , kde se
nedaji komentare mazat :-) je zajimave ze nekdo platit kartou mohl a nekdo ne
:-) cesky mluvic lid ne 😂 a o par kroku je dalsi restaurace, kde lze platit
kartou a po celou dobu vasi navstevy me signal i internet sel v naproste
pohode 😂staci si zadat lokalitu u mobilniho operatora, tam vam hned reknou
jestli je nejaky problem :-) vyzkousel jsem a zadny problem s pripojenim nebyl!
Nebudu se tu s Vami vic dohadovat. Preji hezky den at se dari .
Petřínské terasy
ani já nemám potřebu se s vámi dál bavit když nevíte o čem
mluvíte
Daniel
Dobry den,
byl jsem v lete u Vas na jidle a bylo mě při placeni řečeno, že se u Vas
neda platit kartou kvuli spatnemu signalu......Hlavne ze vedle turisti platili
ale nechtel jsem se dohadovat. Tak kdyz teda nemate signal tak jak ted
zpracovavate vouchery? Najednou signal je? Nebo ted ,kdyz se nemusi odvadet EET
to jde? 😂ted najednou je vsem restauracim cesky host pokladem co?
Petřínské terasy
dobrý den určitě vám bylo řečeno že momentálně máme výpadek který
je na Petříně skoro každý den a to díky okolním budovám které mají
silné rušičky (pražský hra,americká,italská,švedská
ambasáda,vojenské kasarny nad námi a u hradu atd…) proto raději
upozorňujeme předem když si děláte rezervaci aby jste mněl hotovost .
voucher se zadává přes mobil a nebo přes počítač v kanceláři .naše
restaurace není závislá a postavená na cizincích ba naopak takže si
prosím nechte svůj neoprávněný názor pro sebe a myslím si že restaurace
by se mněla hodnotit hlavně kvůli jídlu a obsluze nikoliv podle nějakých
emocí ohledně EET a cizinců ,Proč jste mi nenapsal osobně nebo mi zavolal
je asi vidět že se potřebujete veřejně ventilovat a v této pro nás tak
těžké době se takto vyjadřovat o českém hostu jako o pokladu který je
nám dobrý .Pro nás je host jako host .A´t se vám daří a třeba by jste
mohl když po tom tak toužíte psát jiné negativní věci v tomto státě
třeba o naší vládě. Kaftan .V
Jitka Štístková
Dobrý den, chtěla bych koupit voucher, jako dárek, ale termín do
31.10. je moc krátký. Nemůžete termín pro uplatnění prodloužit???
děkuji jitka
Petřínské terasy
dobrý den zatím bohužel ne nevíme co v této republice pan Prymula
vymyslí sledujte slevomat a naše webové stránky tam najdete od listopadu
i jiné nabídky některé i levnější než na slevomatu, pokud nebudou
restaurace uzavřeny úplně
děkuji za pochopení Kaftan Václav
Jitka
Dobrý den. Zaujala mě Vaše nabídka na 3chodové menu. Jen jsem se chtěla
zeptat, zda-li by nešel vyměnit dezert – zmrzlina – za jakýkoli jiný
dezert? Děkuji Jitka
Petřínské terasy
šel by vyměnit za štrůdl ale musíte se o tom zmínit v rezervaci na
náš email
V.K.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Pred touto situaci jaka nastala to opravdu nebylo na ceskou klientelu. Komunikace probehla pres email hned po navsteve u vas,ale to nebyla jeste korona krize odpoved jeste vic arogantni nez ted :-). Proto jsem, zde musel napsat komentar. Ale nejsem jedinej, kdo si stezuje viz tripavizor , kde se nedaji komentare mazat :-) je zajimave ze nekdo platit kartou mohl a nekdo ne :-) cesky mluvic lid ne 😂 a o par kroku je dalsi restaurace, kde lze platit kartou a po celou dobu vasi navstevy me signal i internet sel v naproste pohode 😂staci si zadat lokalitu u mobilniho operatora, tam vam hned reknou jestli je nejaky problem :-) vyzkousel jsem a zadny problem s pripojenim nebyl! Nebudu se tu s Vami vic dohadovat. Preji hezky den at se dari .
ani já nemám potřebu se s vámi dál bavit když nevíte o čem mluvíte