Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem v pracovní dny. Při pozdější změně nebo nedostavení se na službu voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Rezervace je závazná a je možné ji změnit nejpozději 48 hodin předem, jinak voucher propadá. Masáž můžete přesunout pouze jedenkrát.
Jak píše Lucie, také jsme měli dva vouchery a s partnerem chtěli jít
spolu na masáž, komunikace hrozná a že nemůžou rezervovat ani termín, ať
kontaktuji přímo Slevomat, a ti mi napsali, že přestali brát (snad
dočasně) Slevomatové vouchery. Tak jsme si nechali vrátit peníze/kredity a
už z jejich přístupu – sem nikdy.
Slevomat.cz
Dobrý den :)
salón krátkodobě pozastavil příjem rezervací z kapacitních důvodů
v červnu, protože kvůli posunutí platnosti voucherů kvůli korona viru
(zavřeno březen-květen) se tisíce klientů snažili uplatnit vouchery během
cca 2–3 týdnů právě v červnu. Omlouváme se za nepříjemnosti. Jak ale
píšete s vrácením prostředků, zde za této situace nebyl problém.
Děkujeme za pochopení
Pěkný den :)
Lucie
Jsem překvapena, že toto nekvalitní studio je znovu na Slevomatu. Do
studia jsem začala chodit se Slevomat vouchery, recepční ale zákazníkům
agresivně nabízeli zakoupení masáží na místě, kupovala jsem je tedy pak
v salonu. Po karanténě ale došlo k radikálnímu zhoršení služeb a
z Google referencí je zřejmé, že jsem nebyla jediná s problémem,
najednou se také čekací lhůta zkrátila z 8 týdnů na 3 dny.
Neskutečná ignorance zaměstnanců. Měla jsem zakoupený „luxusní“
balíček služeb pro dva, v ceně bylo kromě masáže asi 6 položek
(šampaňské, maska na obličej, koupel nohou, občerstvení…). Neskutečné,
ale z těchto věci poskytl salon jen a pouze masáž, ještě ke všemu
zkrácenou, masérky nás blikáním světla drze vyhazovaly z místnosti!
Recepce byla naprosto suverénní, tvářili se, že vše je naprosto
v pořádku. Služeb navíc na poukazu si „nevšimli“. Na tento zázrak
jsme čekali několik měsíců a ještě nám mezitím jednou udělali
rezervaci chybně, na což jsem přišla čirou náhodou.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :)
moc nás mrzí Vaše zkušenost. Pokud jste jakkoliv nespokojená s jednáním
nebo poskytnutými službami, napište prosím přímo do salónu (info@diamond-spa.cz), kde
s Vámi celou situaci prověří a navrhnou další řešení.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jak píše Lucie, také jsme měli dva vouchery a s partnerem chtěli jít spolu na masáž, komunikace hrozná a že nemůžou rezervovat ani termín, ať kontaktuji přímo Slevomat, a ti mi napsali, že přestali brát (snad dočasně) Slevomatové vouchery. Tak jsme si nechali vrátit peníze/kredity a už z jejich přístupu – sem nikdy.
Dobrý den :)
salón krátkodobě pozastavil příjem rezervací z kapacitních důvodů v červnu, protože kvůli posunutí platnosti voucherů kvůli korona viru (zavřeno březen-květen) se tisíce klientů snažili uplatnit vouchery během cca 2–3 týdnů právě v červnu. Omlouváme se za nepříjemnosti. Jak ale píšete s vrácením prostředků, zde za této situace nebyl problém.
Děkujeme za pochopení
Pěkný den :)