Dobré vědět: Využití služeb se řídí dle platných nařízení vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +421 52 4761 000 nebo e‑mailem na recepcia@hotellesna.sk
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Každá další osoba na přistýlce bez ohledu na věk platí 85 € / noc se snídaní nebo 105 € / noc s polopenzí.
Ubytování s dítětem nebo další osobou je možné pouze v pokoji Superior Suite. Maximální počet přistýlek na pokoji typu Superior Suite je jedna.
Přistýlka v pokoji typu Standard není možná.
Hotel je adult friendly, to znamená, že se svými službami specializuje na dospělé hosty. Nenajdete tu dětské postýlky, židličky, dětské menu, koutek, animátory a ani nenabízejí zvýhodněné ceny pro děti.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.