Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relaxace pro páry v Thajském ráji: masáž, Garra Rufa a osvěžující nápoj
Hodnocení podniku Thajský ráj
Nic.
Nelíbilo se mi, že nikdo z pobočky neuměl ani kváknout česky. Po masáží mi Thajka zablokovala krk, pak jsem se nemohla ani zvednout… Nedalo se s nima ani domluvit a po masáži jsem jela rovnou do nemocnice v Motole, kde jsem dostala dvě injekce a límec na 14 dní. Víckrát, už tento podnik nenavstivim.
Byli jsme tam včera a opět báječná masáž, obě masérky nás promačkaly a prokřupaly, protáhly. Den předtím jsem byl ve fitku a jak jsem byl celý bolavý, tak po masáži jsem odcházel svěží a odpočatý :-)
Vsechno bylo úžasný, nemohu nic vytknout a brzy prijdu znovu 😉
Na masaz se teprve chystam, nicmene se mi vubec nelibi moznost jak masaz objednat. Lze pouze online pres rezervacni system. Ok, s tim samozrejme nemam problem, kdyby …
Pokud si zavolate na danou pobocku, a dovolate se, tedy uz s nekym i mluvite, odkaze vas na online objednavku a nebo vas objedna po telefonu (uz s vami mluvi tak asi moc velky problem) za priplatek 100kc/osobu.
Tedy otevrete objednavkovy system a svete div se, na dalsich 14dni je skoro uplne plno. Tak zavolate na pobocku, jen tak, bez zminky ze mate voucher ze slevomatu a svete div se podruhe, neni problem prijit jeste ten samy den.
Vše super
Nelíbilo se mi pouze to, že na voucheru je v nabídce v ceně nápoj, ale nikdy nám nebyl nikým žádný nabídnutý :-(
Masáž samotná byla fajn
Nelíbí se mi přístup podniku co se týká rezervace. Rezervovat je nutné přes jejich online systém, kde nejbližší možný termín je až za 2–3 týdny na všech jejich pobočkách. Ale když jsem tam zavolal, řekli mi, že volno mají, ale pokud chci přijít dřív než za 2–3 týdny, tak se musím objednat po telefonu a zaplatit poplatek 100,–Kč na osobu za telefonické objednání. Tedy stálo mě to 200 Kč (párová masáž) a zaplatil jsem zhruba to, co jsem ušetřil koupí voucheru. Nemluvě o tom, že platba kartou nelze – proč asi…
Tohle je něco, co opravdu nikdy nepochopím. Tenhle podnik naprosto popírá smysl last minute. Podnik platí šikovné masérky, které ale nemají využití. „Zákazníku, buď si počkej nebo zaplať a my budeme mít nevyužité zaměstnance a je nám to jedno.“ Chudák slečna na recepci, do křížku se dostane určitě několikrát denně. Prý to pan majitel takhle vymyslel. Takhle zákazník spokojený nebude, takhle se business nedělá. Masáž jako taková byla fajn, ale kvůli tomuto přístupu půjdu příště jinam, někam, kde si ze zákazníků nedělají srandu a váží si jich jako dlouhodobých parťáků