Po výměně voucheru za poukaz Thajského ráje se akce řídí obchodními podmínkami Thajského ráje.
Výměnou za poukaz nebo vytvořením rezervace bude voucher uplatněn. Poté již není možné voucher stornovat ani refundovat. Lze pouze změnit termín, a to nejpozději 24 hod. předem telefonicky na podpoře Thajského ráje.
Dobrý den. Příště až se k Vám někdo konečně dovolá a bude chtít
prodloužit voutcher, místo keců jak nemáte čas a ať si člověk zavolá
někam jinam , kde to nezvedají už vůbec! Buďte samy tak laskavý a
člověku vyhovte, nebo to dejte na starost vyloženě někomu, kdo bude teledon
zvedat a lidem zařídí rezervaci, nebo prodloužení voutcheru! Skrz Vaši
neschopnost jsme o voutchery přišly, tak hlavně, že máte
nahrabáno👌
Slevomat.cz
Dobrý den, Ireno :) velmi nás mrzí situace, kterou nám tu popisujete.
Můžete se nám ozvat na naši zákaznickou podporu na e-mail podpora@slevomat.cz,
napište nám kód voucheru, o který se jednalo a určitě se na to společně
podíváme. Pěkný den :)
Věra Danihelová
Dobrý den,
mám zakoupená voucher č:2527–0282–00B-715a
8289–0174–10B-152 s platností do 9.10.2020. Bohužel již delší dobu
není na rezervačním systému v volné místo k objednání. Nejsme z Prahy
a potřebuji trochu vyhovující termín. Lze platnost voucherů prodloužit
abych o ně nepřišla? Moc děkuji
Thajský ráj
Dobrý den Věro, rezervaci doporučujeme dělat minimálně 14 dní
dopředu přes online rezervační systém. V případě jakýchkoliv otázek
kontaktujte prosím podporu na email podpora@thajsky-raj.cz
. Pěkný den. :-)
Jarmila Dvorakova
Dobry den,
Je mozne si rezervovat masaz ve statni svatek 28.09.?
Dekuji
Thajský ráj
Dobrý den Jarmilo, ano stačí si udělat rezervaci přes online
rezervační systém. Pěkný den. :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Příště až se k Vám někdo konečně dovolá a bude chtít prodloužit voutcher, místo keců jak nemáte čas a ať si člověk zavolá někam jinam , kde to nezvedají už vůbec! Buďte samy tak laskavý a člověku vyhovte, nebo to dejte na starost vyloženě někomu, kdo bude teledon zvedat a lidem zařídí rezervaci, nebo prodloužení voutcheru! Skrz Vaši neschopnost jsme o voutchery přišly, tak hlavně, že máte nahrabáno👌
Dobrý den, Ireno :) velmi nás mrzí situace, kterou nám tu popisujete. Můžete se nám ozvat na naši zákaznickou podporu na e-mail podpora@slevomat.cz, napište nám kód voucheru, o který se jednalo a určitě se na to společně podíváme. Pěkný den :)