Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Recepci je potřeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
chtěla bych se zeptat, zda budou nějaká omezení kvůli koronaviru při
pobytu od 24.8.2020 a pokud ano, tak konkrétně jaká?
Děkuji, Jitka.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, pro informace o omezeních konkrétního hotelu, je
nejlepším způsobem kontaktovat přímo recepci na tel. +48 18 202 24 00 či
e-mailu rezerwacjapark@nosalowy.pl
:) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda budou nějaká omezení kvůli koronaviru při pobytu od 24.8.2020 a pokud ano, tak konkrétně jaká?
Děkuji, Jitka.
Dobrý den, Jitko, pro informace o omezeních konkrétního hotelu, je nejlepším způsobem kontaktovat přímo recepci na tel. +48 18 202 24 00 či e-mailu rezerwacjapark@nosalowy.pl :) Pěkný den