Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu ekubesa@seznam.cz nebo tel. +420 774 60 20 20. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Až 2 děti do 4,9 let mají ubytování zdarma bez nároku na lůžko.
Děti bez nároku na lůžko mají v ceně stravu
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den jak je to s dítětem když nemá nárok na lůžko jak je
psáno ?
Penzion Adelka
Dobrý den
pokud nemá nárok, tak spí s Vámi na posteli nebo v postýlce… nebo pak
na posteli za příplatek
Silvia
Pekný deň,
rada by som sa informovala na dostupnosť ku Vám do penzionu. Podľa online
mapy je tam obmedzenie zákazu vjazdu asi 1,4km. Vopred ďakujem za info.
Krásny deň
Penzion Adelka
Dobrý den
Otázka je v jakem terminu přijedete. K penzionu přijedete z vrchní strany
od lanovky a v případě že se nebude dat parkovat u penzionu tak 200 m od
penzionu je záchytné parkoviště. Od 15.9 už bude vše v pořádku a
hotove…
Géryková Dagmar
Dobrý den, když zakoupím voucher pro 2 dospělé a 2 děti 11 a
14 let, je to pouze se snídaní a mě zajímá, zda je nějaká možnost
dokoupení polopenze a za kolik nebo jiná varianta s polopenzí pro výše
uvedené osoby, děkuji za odpověď, Géryková D.
Penzion Adelka
Dobrý den
polopenze nebo večeře je možný zakoupit přímo u nás na místě.
Miroslav Gregor
Prosím objednal jsem pobyt pro 2 osoby v penzionu pod Cernou horou, na
5 dnů od 9.10. jak mám pokračovat. Děkuji
Penzion Adelka
Napište nám prosím e mail od kdy do kdy a čislo voucheru a
tel. Dekuji
Jindrich Nosek
jak to je s parkovanim je kde zaparkovat a co to stoji
Penzion Adelka
Parkuje se u penzionu. Pokud by nebyla moznost, parkuje se naproti penzionu
a pokud by ani tohle neslo, mame zachytne parkovisko 200 m od penzionu. Otazka
je ve kterem mesici prijedete. Dekuji
Hana Dvořáková
Dobrý den, chystáme se k Vám příští týden. Na základě hodnocení
bychom rádi dostali odpověď od penzionu. Je v současné době možný
příjezd k hotelu autem? V zakoupeném voucheru máme parkování zdarma, je
to tedy pravda? Děkuji za odpověď, Hana
Penzion Adelka
Dobrý den
všechno je jak má být, a když už čtete tak prosím do konce, nenechte se
ovlivnit vším co kdo napíše. Zatím vše je jak má být. Prosím koukněte
na naše web stránky. Děkuji
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den jak je to s dítětem když nemá nárok na lůžko jak je psáno ?
Dobrý den
pokud nemá nárok, tak spí s Vámi na posteli nebo v postýlce… nebo pak na posteli za příplatek