Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pohoda ve Vysokých Tatrách pro pár i rodinu: jídlo, možnost wellness a množství slev
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +421 908 257 002 nebo na e‑mailu info@penzionlomnicky.sk – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Až dvě děti do 2,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Domácí mazlíčci: 15€/noc (Je nutné se informovat o dostupnosti pokojů, které jsou vyčleněny pro ubytování se psem.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné dostat se do hotelu veřejnou dopravou
(z Přerova)?
Děkuji, Hodovská
Dobrý den, Simono :)
penzion se nachází ve Staré lesné, kam se dostanete například z Popradu
autobusy. Penzion je cca 1km od aut. zastávky Stará Lesná, rekreačné
strediská. Do Popradu lze dojet mnoha vlaky přímo z ČR.
Pěkný den :)
Dobrý den, ráda bych se zeptala zda je možnost pobyt hradit i formou z fondu FKSP od zaměstnavatele? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
Dobrý den, máte volno v době od 22.8. do 29.8.2020 pro 2 dospělé
osoby + 2 děti (15let a 7 let).
Děkuji
Dobrý den, Veroniko :) o dostupnosti termínů se můžete informovat při
výběru možnosti Online rezervace přímo v nabídce. Vámi preferovaný
termín můžete rovnou poté rezervovat v rezervačním kalendáři :)
Pěkný den
Dobrý den, je možné ubytování pro 2 dospělé + dítě 15 let?
Je hotel nebo alespoň recepce bezbariérová?
Děkuji
Dobrý den, Lenko, pobyt dva dospělí a jedno dítě 15 let je možný :) Informaci o bezbarierovém přístupu do hotelu se nám však nepodařilo ověřit, kontaktujte prosím přímo hotel na tel. +421 908 257 002 či e-mailu info@penzionlomnicky.sk, kde vám sdělí potřebné informace :) Děkuji za pochopení a přeji hezký den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bylo by možné podle covidové situace u nás i SR platnost voucheru prodloužit o nějakou dobu, aby případně zbytečně nepropadl, když by to s uvolněním opatřeních vypadalo bledě? Díky
Dobrý den, Michaelo, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)