Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. 603 341 970.
Vouchery na 1 a 2 noci můžete sečíst a pobyt si tak prodloužit na 3 noci.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
zakoupil jsem si voucher a moc se těším na příjemný odpočinek. Mám na
Vás dotaz ohledně opatření. Jistě nevidíte do budoucnosti, ale pro
případ, že by se otevřel hotel i wellness a restaurace zůstaly zavřené,
plánujete nějakou náhradu snídaně a poukazu na večeři pro dva ? :) Např.
jídlo na pokoj :) Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Tomáš
Hotel MC Limon
Dobrý den. Děkujeme Vám za Váš zájem o naše služby.
Pokud bude otevřeno, hoteloví hosté mají možnost restauraci využít
včetně snídaně.
Samozřejmě je možné využít i večeři na pokoj, pokud budete chtít.
Budeme se těšit na Vaši návštěvu a přeji hezký den.
Pavel Toman
Marian
Dobrý den, lze sebou na pobyt vzít psa – ohař? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Mariane,
pejska vzít s sebou na pobyt samozřejmě můžete, dokonce ho budete mít
v tomto hotelu i zcela bez příplatku. :-) Doporučuji ale určitě
informovat například při dělání rezervace recepci hotelu, aby s takovou
návštěvou mohla počítat. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
zakoupil jsem si voucher a moc se těším na příjemný odpočinek. Mám na Vás dotaz ohledně opatření. Jistě nevidíte do budoucnosti, ale pro případ, že by se otevřel hotel i wellness a restaurace zůstaly zavřené, plánujete nějakou náhradu snídaně a poukazu na večeři pro dva ? :) Např. jídlo na pokoj :) Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Tomáš
Dobrý den. Děkujeme Vám za Váš zájem o naše služby.
Pokud bude otevřeno, hoteloví hosté mají možnost restauraci využít včetně snídaně.
Samozřejmě je možné využít i večeři na pokoj, pokud budete chtít.
Budeme se těšit na Vaši návštěvu a přeji hezký den.
Pavel Toman