Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Letní dovolená ve Špindlu: snídaně, neomezený vstup do bazénu a wellness nebo muzeum

4,4 / 5 Hotel Adam Špindlerův Mlýn (mapa) 60 prodejů

Hodnocení podniku Hotel Adam

4,4 883×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 4,1
81.76%
Personál 4,3
86.13%
Jídlo 4,3
85.484%
Wellness 4,4
87.654%
Volnočasové služby 4,2
84.32%
Lokalita 4,7
94.354%
Průběh rezervace 4,7
93.334%

Filtry
Recenze zákazníků

Lokalita hotelu byla dobrá (pokud máte auto). Líbil se mi výhled z restaurace a také to, že v okolí nebylo příliš mnoho dalších hotelů. Hezká příroda v okolí.

Byli jsme docela zklamání z vybavení pokoje. Na to, že se jednalo o 4* hotel, tak pokoje byli velice strohé a neměli klimatizaci, což by se v létě velice hodilo. Dostali jsme pokoj hned nad vchodem a u garážového stání, takže když jsme byli na pokoji a měli jsme otevřené okno, byl stále hluk. Na noc jsme ho museli mít stále zavřené. Také mi nevyhovoval systém Wi‑Fi, kdy se pokaždé muselo přihlašovat přes web nebo jste si museli stáhnout aplikaci. Snídani byly v pořádku, akorát poslední den jsem měla v lívanci střep, což jsem také nahlásila. Bohužel jsme neměli možnost využít vířivku protože byla téměř pořád obsažena a masáže nebyly vůbec k dispozici.

Hodnoceno: 8. listopadu 2020 – Partneři
Hodnocená nabídka: Letní relax ve Špindlu: snídaně, bazén i wellness

Lokalita, výhled z pokoje – díky příplatku, jídlo a opravdu par jedinců z personálu restaurace

Upřímně jsme byli zklamani, jeli jsme s očekáváním, které splněno nebylo. Pokoje čisté, ale postaru zařízené, vrzajici postel, ručníky taky nebyly úplně ok. Jsem rada, ze jsme měli své s sebou. Zachranoval to jen výhled na sjezdovku a les, za který jsme si priplatili zvlášť k voucheru.

Úklid pokoje, nechtěli jsme obtěžovat, takže jsme až třetí den neměli kartu na dveřích, aby mohli uklidit. Bylo posléze jen ustláno, minibar nedoplnen, v koupelně ani neutrene umyvadlo, doplněn toaletní papír, nove ručníky halabala hozene na posteli, ač jsme nove nechteli, na podlaze nebyly k výměně ( a snaží se v hotelu údajně o zelený program).

Personal, upřímně je mi lito lidi, kteří vykonávají v restauraci svou práci precizně a skvěle, zaznamenali jsme asi tři, zbytek brigadnici, nejspíše .. nejsme zadní rypalove a hosti, co si potrpi na nějaký extra přístup. Ale bohužel i na nás to bylo v nějakých momentech přespříliš. Čekat na objednávku jídla po pití asi 35 minut při obsazenosti asi pěti stolu, bylo dost. Navíc naše pití bylo nejdříve odneseno k jinému stolu. Stávalo se to často. Vrchol byl, když jsme si chtěli objednat po více než půl hodině steaky a bylo nám jen suše řečeno : “Ty už nejsou“ bez omluvy, bez jiné nabídky jídla. Dopadlo to tak, ze jsme zaplatili pití a odjeli se najíst mimo hotel. Přitom restaurace a jídla vůbec nejsou spatne, ale přístup personalu občas zalostny a hlavně hrozne zmatený. Zachraňují to tam jen někteří jedinci, kteří na place každý den bohužel nejsou a jejich přístup je takový, jaký má být a vystupují velmi mile.
Tečka večera byla, ze po příjezdu na hotel nemáte jako host hotelu kde zaparkovat, v 10 večer. Jdete se zeptat slušně na recepci, kde to tedy taky vlidnym přístupem zrovna nezavani. A je vám řečeno, ať to dáte na hulváta tam a tam a ráno laskavě preparkujete.

Nepříjemná část byla pro nás i privatni virivka, kde jsme se v osm večer potkali ve futrech na výměnu se čtyřčlennou rodinou, na podlaze kaluze vody, mokrá lehátka, spenena voda a jen premyslite, kdo všechno před Vámi tam cely den byl .. neužili jsme si to vůbec a místo hodiny jsme po dvaceti minutách odcházeli na pokoj, a to jsme ještě nechaly běžet trysky 10 minut naprázdno, abychom měli pocit, ze tam k nake dezinfekci došlo, jak píší. Jen nás šokovalo, ze nikdo místnost nekontroluje a střídá se to tam jak na běžícím pasu. Takže z romantického zážitku s výhledem na kopec nic nebylo. Upozornili jsme na to personal, prý došlo ke špatně organizaci, ale je to tam takto normální.. nakonec nám to ale nepocitali na konci pobytu.

Jinak sauna byla v pořádku, bazén jsme nevyuzili.

Udělali jsme si to podle svého, nevesili hlavu a prizpusobili se, příroda a horské tury to zachraňují .. ale upřímně , člověk je zklamaný, a vytopit plnou cenu hotelu, tak tam litame jak certici v krabičce, ikdyz takoví normálně nejsme, nikde si nestezujeme a jsme tolerantní.

 Vyjádření podniku
Před 4 roky
Hodnoceno: 9. srpna 2020 – Partneři
Hodnocená nabídka: Letní relax ve Špindlu: snídaně, bazén i wellness

Bazén s výhledem do přírody.

Pokoj- malý. Slabší snídaně i jídlo.

 Vyjádření podniku
Před 4 roky
Hodnoceno: 4. srpna 2020
Hodnocená nabídka: Letní relax ve Špindlu: snídaně, bazén i wellness

možnost nevyužití balíčku

Hodnoceno: 30. července 2020 – Partneři
Hodnocená nabídka: Letní relax ve Špindlu: snídaně, bazén i wellness
Andrea
červenec 2020
 5,0/5

Krásný hotel. Úžasný výhled z pokoje. Skvělé wellness a masáže. Opravdu velmi milý personál a číšníci. Byli jsme velmi spokojeni a moc rádi se sem vrátíme.

 Vyjádření podniku
Před 4 roky

Vážení hosté, moc Vám děkujeme za Váš pobyt i vyplnění recenze. Těší nás, že se Vám v hotelu líbilo a nám opravdu velkým potěšením, pokud k nám na hotel opět přijedete. S pozdravem Hotel Adam Špindlerův Mlýn

Hodnoceno: 28. července 2020
Hodnocená nabídka: Letní relax ve Špindlu: snídaně, bazén i wellness

Líbilo se mi prostředí areálu a výhled z pokoje.
Personál byl milý a ochotný.

Ve voucheru napsáno, že po dobu pobytu neomezeně kulečník a pingpong. Když jsme se zeptali kde to je, bylo nám oznámeno že to je uzavřené, tudíž jsme neměli žádnou zábavu. Ohledně jídla, dala jsem si sezamové nudle se zeleninou, a za ty peníze (přes 200,–) si teda představuji větší porci jídla, než tu kterou jsem dostala a vůbec jsem se z toho nenajedla (spíše dětská porce) . Během pobytu jsme tam měli tábor dětí. Nijak to nevadilo, ale recepce to mohla ohlásit, že se tam děje takováto akce. Restaurace a bar se píše do 24h otevřeno, ve 21:45 k nám přišla číšnice, že budou za chvilku zavírat. Celková pohotovost číšníků byla opravdu mizerná. 10–15 minut jsme čekali než nám donesou jídelák, pak dalších 10–15 minut než za námi přišli a takhle to bylo i s pitím a jídlem.
Jinak wellnes, hodně lidí by spíše rádo využilo jak saunu tak i vířivku, ne si vybrat jen jednu věc.
Z pokoje bez výhledu na vás koukají lidi, co bydlí naproti vašemu pokoji. Soukromý žádné a musely být pořád zatáhnuté záclony, tudíž nebylo žádné světlo na pokoji. Mohly tam být aspoň žaluzie.
Další věc, ve voucheru napsán výběr i z masáže. Několik dnů dopředu jsem tam volala a bylo mi oznámeno, že masáže u nich bohužel nejdou, že tam není masér.
Tento hotel se bohužel u mně jeví spíše jako 3 hvězdičkový, a ne 4 hvězdičkový.
Když prostě tam některé věci nejsou a nebo se opravují, nenabízejte je.

 Vyjádření podniku
Před 4 roky
Hodnoceno: 26. července 2020 – Partneři
Hodnocená nabídka: Letní relax ve Špindlu: snídaně, bazén i wellness

Byli vynikající.

 Vyjádření podniku
Před 4 roky

Vážený kliente,
moc si vážíme toho, že jste si našel čas věnovat nám takto kladné hodnocení. Těší nás, že jste byl s pobytem i našimi službami spokojen a budeme velmi rádi, když k nám na hotel opět v budoucnu zavítáte!
Hotel Adam Špindlerův Mlýn

Hodnoceno: 19. července 2020 – Partneři
Hodnocená nabídka: Letní relax ve Špindlu: snídaně, bazén i wellness
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní popis.
Nahoru