Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Moderní hotel sítě Marriott v Brně: snídaně nebo polopenze a Brnopas i dítě do 5,9 let zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte u CK Zanzo co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu: info@zanzo.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Standardní pokoj
- Umožňuje maximální obsazenost 2+1.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Dítě do 5,9 let vč. stravování zdarma, bez nároku na lůžko.
- Rodinný pokoj
- Umožňuje maximální obsazenost 2+2.
- Cena platí pro 2 dospělé osoby a 2 děti do 12 let vč. uvedeného ubytování, stravování a služeb. Cena pobytu je již konečná.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč / pobyt
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na telefonu +420 222 703 625 nebo emailu: info@zanzo.cz.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s CK Zanzo.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, chci se zeptat, jak je to s testy. Potřebuji pro pobyt nějaký test, případně jestli stačí pouze antigenní test ? Děkuji
Dobrý den, Veroniko, děkujeme Vám za dotaz. Ano, pro vstup do hotelů je potřeba se prokázat negativním testem a stačí i antigenní test (ne starším než 48 hodin) nebo očkováním. Hezký den za tým CK Zanzo – Standa.
Dobrý den, prosím o zprávu v jakém čase je možné se ubytovat a kdy je nutné uvolnit pokoj. Zda je možné si event. zavazadlo uschovat. Děkuji Marie
Dobrý den Marie, jak je uvedeno na webových stránkách: check in od 15:00 do 23:59, check out do 12:00. Zavazadlo je možní si uschovat. Děkuji, CK ZANZO.
Dobrý večer,
je možno si v hotelu uschovat kola?
Děkuji.
Dobrý den, Šárko, ano hotel Courtyard by Marriott Brno umožňuje uložení kola v hotelové garáži. :) Hezký den za tým CK Zanzo – Standa
Dobrý den,
rádi bychom se s přítelem ubytovali na 2 dny (1 noc) od 8.-9.7 2021. Ve
které dny/ve který den bude pro nás Brnopas platný?
Děkuji předem za odpověď. :)
Dobrý den, Kristýno, děkujeme Vám za zprávu. Brnopas bude platný po dobu pobytu tzn. na 2 dny. :) Hezký den, za tým CK Zanzo – Standa
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda se u vás nají i člověk s bezlepkovou dietou.
Je možné si vybrat z nabízených chodů, nebo je kuchař ochotný uvařit
jedno jídlo tak, aby bylo bezlepkové?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Kláro, určitě nebude problém zařídit možnost s bezlepkovou
dietou, stačí nám dát vědět při zakoupení voucheru a mi tuto informaci
s Vaším termínem zašleme ihned na hotel, po příjezdu se domluvíte
přímo na recepci.
Děkujeme, za tým CK Zanzo David, E: david@zanzo.cz, nebo T:
222 703 625
Dobrý den,
v případě, že se ubytuji na dvě noci dostanu zdarma Brnopas na 2 dny?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Martino, v případě ubytování na 2 noci, dostáváte Brnopas platný na 2 dny. Děkujeme, za tým CK Zanzo David.
Dobrý den, pokud si zaplatíme rodinný pokoj 2+2, Brnopas dostaneme i pro 2 děti? Děkuji
Dobrý den Pavlo, ano, při nákupu rodinného pokoje, kde v objednávce
zadáte děti, budete mít automaticky Brnopas i pro ně.
Děkuji. Lucie- CK ZANZO
Dobrý den, jakou formou probíhají večeře?
Dobrý den Deniso, večeře v hotelu Marriott Brno probíhají formou tříchodové večeře. Vaří tu mezinárodní speciality a interiéry restaurace vás nadchnou. Za tým CK ZANZO, David
Dobrý den Deniso, večeře v hotelu Marriott Brno probíhají formou tříchodové večeře. Vaří tu mezinárodní speciality a interiéry restaurace vás nadchnou. Za tým CK ZANZO, David
Dobrý den,
rádi bychom ubytování od středy do neděle (2+2 děti do 6 let),
nabízíte ale ubytování pouze od čtvrtku do neděle nebo od pondělí do
středy, je možné tak zkombinovat 2 vouchery?
Děkuji.
Dobrý den Renáto, děkujeme za dotaz. Pokud máte zájem o pobyt od středy do neděle, musíte zakoupit 2 vouchery, 1 voucher na jednu noc a poté voucher na 3 noci. Za tým CK ZANZO, Lucie, email: lucie@zanzo.cz, tel.: 222 703 625
Mame dve deti do 5,9 let a radi bychom pro ne luzko. V terminu na 1 noc od 15–16.8 nebude problem s pokojem?diky
Dobrý den Veroniko, pokud si pro každé z dětí přejete lůžko, doporučuji zakoupit variantu s názvem „Pobyt se snídaní (čtvrtek až neděle), rodinný pokoj 2+2“ nebo „Pobyt s polopenzí (čtvrtek až neděle), rodinný pokoj 2+2“, podle toho, o co máte zájem. Automaticky vám bude přidělem rodinný pokoj, kam se všichni bez problémů vejdete :) V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na rezervace@zanzo.cz. Za tým CK ZANZO, Veronika
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné ubytovat pouze jednu osobu na 1/2 noci? Díky.
Dobrý den Martine, určitě ano. Zašlete nám prosím poptávku emailem na lucie@zanzo.cz. Děkuji, Lucie-CK ZANZO.