Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Horský hotel v Beskydech: polopenze, neomezený bazén a výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Případné informace: na telefonním čísle +420 572 503 249 či +420 702 121 713 nebo na e‑mailu recepce@hotelkrystof.cz
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (jen malá plemena, nutná předchozí domluva při rezervaci pobytu)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
když si objednám pobyt pro 2 osoby, má se zadat 1 nebo 2 vouchery?
Dobrý den,
prosím o zadání 1× voucheru. Tento voucher je pro 2 osoby.
S pozdravem
Ing. Vinovský
Pardon, oprava k předchozímu, termín je 22.8–28.8. Děkuji. 2 dospělý a 2 děti. Veronika
Dobrý den,
velice se Vám omlouvám ale ve Vámi požadovaném termínu je již hotel plně
obsazen.
S pozdravem
Ing. Vinovský
Dobrý den, máte volný termín od 22.7–28.8? Dva dospělý a 2 děti. Děkuji.
Dobrý den,
velice se Vám omlouvám ale ve Vámi požadovaném termínu je již hotel plně
obsazen.
S pozdravem Ing. Vinovský
Dobry den,máte ještě volný pokoj pro 2 v termínu 13.7.-17.7.děkuji
Dobrý den,
velice se omlouvám, ale bohužel Vámi požadovaný termín je již plně
obsazen.
S pozdravem Ing. Vinovský
Dobrý den,
velice se omlouvám, ale bohužel Vámi požadovaný termín je již plně
obsazen.
S pozdravem Ing. Vinovský
Dobry den, kdyz jsme 2 dospeli a 2 deti (10 a 15let), budeme ubytovani ve dvouluzkovem pokoji s 2 pristylky, nebo rodinny apartman? Pripadne, pokud by nebyl apartman, je moznost mit aspon dva dvouluzkove pokoje ale vedle sebe? Termin 27.7. – 31.7.2020 Dekuji
Dobrý den,
máme volný apartmán, ale pouze v termínu od 28.7.-31.7.2020.
Ale nezaručuji, že pokoj bude volný z důvodu velké poptávky. Teď je
volný.
Bude záležet na Vás.
S pozdravem
Ing. Vinovský
Dobrý den, mohu se zeptat, zda budete ještě přidávat termíny na srpen? Nám by vyhovoval termín 23. – 26. 8. (2 dospělí a 2 děti). Děkuji za odpověď. Hammerová
Dobrý den,
momentálně srpnové termín jsou plně obsazené.
V případě, že se některé termíny uvolní budou v nabídce na slevomatu
později.
S pozdravem
Ing. Vinovský
Dobrý den, na fotkách je venkovní bazén. Je součástí hotelového areálu? Nebo jak daleko se nachází. Děkuji
Dobrý den. Andreo :) venkovní bazén se nachází cca 5 minut od hotelu. Ale nebojte jako hotelový host jej můžete využívat bez problémů. Pěkný den, Lukáš
Dobrý den.
Máte volný pokoj v termínu od 11.7. do 13.7. 2020 pro dva dospělé a
15 leté dítě? Děkuji. Syrůčková
Dobrý den,
ano ta možnost tady je .
Prosím pošlete mi mail na recepce@hotelkrystof.cz.
S pozdravem
Ing. Vinovský
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, náhodou volný termín pro 2dospělé a 2děti na 5–7nocí od 3.8.-16.8.? Děkuji…
Dobrý den,
velice se omlouvám, ale momentálně je hotel v srpnu plně obsazen.
V případě, že se některý pokoj uvolní bude v nabídce na slevomatu.
S pozdravem
Ing. Vinovský
Dobrý den, Pavlíno :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Lukáš :)