Otevřené vouchery: po zakoupení voucheru je třeba udělat neprodleně rezervaci pobytu telefonicky +421 33 77 33 734, +421 33 77 33 735, +421 33 77 33 736 nebo e‑mailem na info@hotelsandor.sk případně reservation@hotelsandor.sk Při rezervaci je nutné nahlásit kód Voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Upozornění: Při rezervací pobytu je nezbytné uvést obě jména všech účastníků pobytu z důvodu časování procedur. V případě online rezervace do poznámky, v případě otevřených voucherů v emailu nebo telefonátu recepci.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Wellness centrum je součástí hotelu?
Děkuji.
Dobrý večer,
wellness je súčasťou hotela a v cene pobytu.
S priateľský pozdravom a prianím príjemného zvyšku dňa, kolektív hotela Sandor Pavillon.