Otevřený voucher: Je nutná rezervace předem na tel. č. + 421 911 700 933. Při rezervaci pobytu je třeba uvést kód voucheru.
Check in od 14:00 do 15:00: Pokud plánujete příjezd v jiný čas, tak je nutné tuto skutečnost uvést v objednávce do poznámky (při rezervaci).
Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo pokoj vyššího standardu (za doplatek), ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Prevádzky verejného stravovania sú súčasne povinné dodržiavať
nasledovné: -vykonávať dezinfekciu stolov a dotykových plôch po každom
zákazníkovi (vrátane úchopových častí stoličiek a kresiel), -ak sa
používa stolový riad (taniere, príbory, poháre) je potrebné zabezpečiť
jeho umývanie podľa požiadaviek uvedených v § 9 ods. 4. písm. g)
vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z.; pri ručnom umývaní kuchynského riadu sa
odporúča pridať pred opláchnutím kuchynského riadu dezinfekčný
prostriedok vhodný na daný účel, -obsluhujúci personál používa tvárové
rúška a medzi obsluhou jednotlivých stolov vykonáva dezinfekciu rúk,
-príbor nesmie byť voľne dostupný pre zákazníkov na stoloch, ale má byť
prinesený personálom k pokrmu zabalený do papierovej servítky, -hygienické
zariadenia prevádzky musia byť vybavené tekutým mydlom a papierovými
utierkami, -vykonávať dezinfekciu hygienických zariadení každú hodinu
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře,
hotel je v kontaktu s hygienickou stanicí, kde nyní celý problém snídaní
znovu konzultovali. Dle vyjádření okresní hygienické stanice není možné
servírování snídaní v podobě švédských stolů z důvodu nařízení
vlády. Za porušení nařízení jsou pokuty nejen pro hotel ale i pro
zákazníky.
Hotel se tak snaží toto nařízení dodržet s co nejmenšími dopady na své
klienty. Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro
více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit
přímo na hotel.
Pěkný den
petr
Svedsky stoly opravdu? Doufam ze svedsky stoly na snidane opravdu budou
dodrzeny, protoze jsem cetl recenze a hodnoceni ze majitele nabidnou jenom talir
kde je clovek limitovan vyberem… Dekuji za odpoved.
Kurhotel Tivoli
vážený pane, na základe rozhodnutia vlády SR a hlavného hygienika
zatiaľ nedošlo k zmene pravidiel v súvislosti s COVID19 pravidlá
podávania raňajok /obmedzenie bufet , servírovanie na stole ,nosenie rúška
v uzavretých priestoroch, okrem konzumovania jedla v reštaurácii .My sme si
to nevymysleli ani nariadenia, ani túto chorobu, ako raňajky servírujeme pre
2osoby na stôl napr.nasledovné : obložený tanier
-šunka,syr,saláma,čerstvá zelenina,maslo,džem nutella,med,sladké
pečivo,2druhy chleba,banketové pečivo,treska alebo šalát,vajíčka alebo
slaninka,párky ,džús,cereálie ,jogurty,na výber káva
espresso,capuccino,čokoláda veríme že sa každý slušný človek dokáže
naraňajkovať z tohoto sortimentu s prianím krásneho dňa L.Botoš
Kurhotel TIVOLI
Simona Prchalová
Dobrý den. Pobyt nejde kartou online zaplatit a jinou platební metodu
nenabízíte. Můžete mi prosím pomoct, jak mám postupovat?
Děkuji, Simona Prchalová
to neni pravda
http://www.uvzsr.sk/docs/info/covid19/Opatrenie_UVZSR_pri_ohrozeni_verejneho_zdravia_25.06.2020_prevadzky.pdf
Prevádzky verejného stravovania sú súčasne povinné dodržiavať nasledovné: -vykonávať dezinfekciu stolov a dotykových plôch po každom zákazníkovi (vrátane úchopových častí stoličiek a kresiel), -ak sa používa stolový riad (taniere, príbory, poháre) je potrebné zabezpečiť jeho umývanie podľa požiadaviek uvedených v § 9 ods. 4. písm. g) vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z.; pri ručnom umývaní kuchynského riadu sa odporúča pridať pred opláchnutím kuchynského riadu dezinfekčný prostriedok vhodný na daný účel, -obsluhujúci personál používa tvárové rúška a medzi obsluhou jednotlivých stolov vykonáva dezinfekciu rúk, -príbor nesmie byť voľne dostupný pre zákazníkov na stoloch, ale má byť prinesený personálom k pokrmu zabalený do papierovej servítky, -hygienické zariadenia prevádzky musia byť vybavené tekutým mydlom a papierovými utierkami, -vykonávať dezinfekciu hygienických zariadení každú hodinu
Dobrý den, Petře,
hotel je v kontaktu s hygienickou stanicí, kde nyní celý problém snídaní znovu konzultovali. Dle vyjádření okresní hygienické stanice není možné servírování snídaní v podobě švédských stolů z důvodu nařízení vlády. Za porušení nařízení jsou pokuty nejen pro hotel ale i pro zákazníky.
Hotel se tak snaží toto nařízení dodržet s co nejmenšími dopady na své klienty. Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pěkný den