Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máte ve vaší restauraci v nabídce i nějaká jídla bez
masa? Děkuji
Penzion Arnika
Ano máme
Miroslava Fischerová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli máte ještě volné pokoje od
20.7.,–24.7.2020 třílůžkový s polopenzí. Pokud ano, tak kolik by
nás pobyt u vás stál. Jsme tříčlenná rodina, dva dospělí, 1 dítě ve
věku 14 let. Děkuji za odpověď.
Penzion Arnika
Volné pokoje máte , ceny najdete na slevomatu, v případě jakýkoliv
dalších dotazů , nás kontaktujte na tel. 777 590 180.
S pozdravem Cahová.
Lubomír Pelech
Dobrý den, není mi úplně jasná strava, jak je popsána. Balíček jsem
žádný neobjevil… Pobyt je tedy pouze se snídaní? Děkuji za informaci a
přeji pěkný den
Penzion Arnika
Dobrý den,
pobyt je se snídaní , na místě lze doplatit polopenze , nebo stravovaní
v naší restauraci dle výběru.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte ve vaší restauraci v nabídce i nějaká jídla bez masa? Děkuji
Ano máme