Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Liftingové kosmetické ošetření rostlinnou bio kosmetikou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: předem na tel. 724 318 818 nebo na obchod@alenastikova.cz - nahlaste kód voucheru. Objednat se můžete na všední dny od 10 do 16 hodin.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, studio již není třeba dále kontaktovat.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 24 hodin předem v pracovní dny. Při pozdější změně nebo nedostavení se na službu voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 24 hodin před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Benefity.cz – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, změna termínu 24 h.před ošetření se provádí u Slevomatu tzn. jelikož nemají telefonickou podporu, v případě, že bych potřebovala změnit termín, mám jim napsat na email? V pokynech je uvedeno: pro změnu termínu kontaktujte Slevomat.
Dobrý den, změnu termínu můžeme udělat spolu, napište mi sms na tel. 724318818, nebo e-mail: obchod@alenastikova.cz s termínem, kdy jste objednaná a já se Vám ozvu, až budu mít pauzu mezi klientkami. S pozdravem Alena Štiková
Dobrý den, provádíte mikrodermabrazi?
Dobrý den, provádím kavitační peeling, sonoforézu a bezjehličkovou mezoterapii. Alena Štiková
Dobrý den, vidíme pouze termíny do 24.7., dál ne. Jak se lze v kalendáři přehodit do srpna? Nikde nevidím šipku, ani žádnou jinou možnost. Poradíte? Díky.
Omlouvám se, ale nevím přesně, jak vypadá verze pro zákazníky, měl by
tam být název „červenec 2020“ a pod nám kalendář, před názvem a za
ním jsou modré šipky – jakoby závorky, když kliknete na pravou, měla
byste se dostat na srpen.
Zkuste to, pokud „to nedáme dohromady“ :o) , tak mi napište na e-mail: obchod@alenastikova.cz
, který den by se Vám hodil a já Vám termíny vypíšu a dohodneme se po
e-mailu. Případně mi pošlete tel. číslo a zavolám Vám.
S pozdravem Alena Štiková
Dobrý den, můžete si prosím aktivovat on-line kalendář na srpen, aby bylo možné se objednat přes online kalendář ? Vím již nyní, že budu moci v polovině srpna cca. od 15.8., ale kalendář končí červencem. Děkuji.
Dobrý den, kalendář je po celou dobu aktivovaný – alespoň já jej tak vidím. Nelze se objednat pouze od 27.7. do 7.8.2020, kdy mám dovolenou. S pozdravem Alena Štiková
Dobrý den, jak dlouho necháváte působit alginátovou masku?
Dobrý den, podle doporučení výrobce 15 minut. Alena Štiková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
V pokynech od Slevomatu je uvedeno – v případě nutné změny termínu kontaktujte Slevomat. Proč to tam tedy je?
Tak to se opravdu zeptejte na Slevomatu. Alena Štiková