Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu hotel@centralkt.cz nebo na tel.: 376 314 571.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mohu mít dotaz ohledně bazénu? Zajímalo by mě zda by šlo do
bazénu jít před snídaní, je tohle u Vás možné? děkuji moc za
odpověď.
Hotel Centrál***
DOBRÝ DEN
ZCELA VÝJIMEČNĚ ANO – PO DOHODĚ NA RECEPCI
PĚKNÝ DEN
PETR ŠÁTRAL
Natálie
Dobrý den, chci se zeptat zda je možné využit plnohodnotně benefit
kartu?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Natálie, tuto nabídku je možné uhradit pomocí benefitních
bodů. Body si můžete převést zde: https://www.slevomat.cz/benefity a
pak jejich pomocí objednávku uhradit :) Pěkný den
Romana Jungmannová
Dobrý večer,je u Vás možné ubytování pro 3 osoby?Děkuji za
odpověď
Hotel Centrál***
dobrý den – ano
pro konkrétní termín prosím kontaktujte hotel
pěkný den
petr šátral
Kristýna Havlová
Dobry den,je vecere z menu mozna i jako vegetarianska?
Hotel Centrál***
dobrý den, jistě – stačí vyžádat při objednávání termínu
pěkný den
petr šátral
Buchta Josef
Dobry den.Lze vyuzit platbu pres FKSP. Buchta.
Slevomat.cz
Dobrý den, Josefe, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod.
Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se
obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní
údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak
uplatnit“.
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
Jitka Malá
dobrý den stále čekám na odpověd zda v termínu od 12.7 do 17.7 máte
volnou kapacitu na 2 lužkový pokoj s polopenzi??.Napsali jste že se
ozvete po 15 červnu a stále nic..Tak bych ráda věděla zda místo je nebo
ne. Díky Malá
Hotel Centrál***
dobrý den
pro komunikaci uveďte prosím číslo voucheru, případně zadejte dotaz
přímo na holelový mail hotel@centralkt.cz
díky, petr šátral
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,prosím o čas podávání snídaní.Děkuji
dobrý den
7:30 – 9:30
petr šátral