Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Báječná dovolená v Klatovech: polopenze a neomezený vstup do wellness

4,1 / 5 Hotel Centrál*** Západní Čechy (mapa) 163 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Alena

Dobrý den,prosím o čas podávání snídaní.Děkuji

Hotel Centrál***

dobrý den
7:30 – 9:30
petr šátral

Michal

Dobrý den, mohu mít dotaz ohledně bazénu? Zajímalo by mě zda by šlo do bazénu jít před snídaní, je tohle u Vás možné? děkuji moc za odpověď.

Hotel Centrál***

DOBRÝ DEN
ZCELA VÝJIMEČNĚ ANO – PO DOHODĚ NA RECEPCI
PĚKNÝ DEN
PETR ŠÁTRAL

Natálie

Dobrý den, chci se zeptat zda je možné využit plnohodnotně benefit kartu?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Natálie, tuto nabídku je možné uhradit pomocí benefitních bodů. Body si můžete převést zde: https://www.slevomat.cz/benefity a pak jejich pomocí objednávku uhradit :) Pěkný den

Romana Jungmannová

Dobrý večer,je u Vás možné ubytování pro 3 osoby?Děkuji za odpověď

Hotel Centrál***

dobrý den – ano
pro konkrétní termín prosím kontaktujte hotel
pěkný den
petr šátral

Kristýna Havlová

Dobry den,je vecere z menu mozna i jako vegetarianska?

Hotel Centrál***

dobrý den, jistě – stačí vyžádat při objednávání termínu
pěkný den
petr šátral

Buchta Josef

Dobry den.Lze vyuzit platbu pres FKSP. Buchta.

Slevomat.cz

Dobrý den, Josefe, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.

V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme. Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden.

Pěkný den

Jitka Malá

dobrý den stále čekám na odpověd zda v termínu od 12.7 do 17.7 máte volnou kapacitu na 2 lužkový pokoj s polopenzi??­.Napsali jste že se ozvete po 15 červnu a stále nic..Tak bych ráda věděla zda místo je nebo ne. Díky Malá

Hotel Centrál***

dobrý den
pro komunikaci uveďte prosím číslo voucheru, případně zadejte dotaz přímo na holelový mail
hotel@centralkt.cz
díky, petr šátral

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru