Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Vaše vlastní fotografie na fotoplátně na dřevěném rámu v pěti rozměrech
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Objednávky v online formuláři.
- 1. Nahrajte fotografii.
- 2. V košíku zadejte kód voucheru.
- 3. Vyberte způsob dopravy (Zásilkovna nebo osobní odběr).
- 4. Odešlete objednávku.
Dodatečné informace:
- V potvrzovacím e‑mailu objednávky bude běžná cena. Po ověření voucheru personálem bude v dalším potvrzení objednávky hodnota voucheru odečtena.
- Doba dodání do 10 pracovních dnů.
- Poštovné platíte při převzetí zásilky, na jedno poštovné lze objednat maximálně 5 ks.
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den,
v pokynech je uvedeno, že se má dokončit objednávka. Jakmile objednávku
chci dokončit kliknutím na „zaplacení objednávky“ jsem přesměrována
na web a vyzvána k zaplacení standardní ceny produktu platební kartou. Mám
tuto objednávku standardně zaplatit i když je již zaplacena v rámci
voucheru?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Iveto, je potřeba vložit voucher do kolonky „mám slevový kód/voucher“ a mít objednaný správný produkt https://www.azfoto.cz/sberna/fotoobrazy-na-zed/fotoplatna/fotoplatno.html a jeho velikost. Potom se Vám voucher uplatní. Děkujeme
Dobrý den, mám dva dotazy. Funguje ve vašem eshopu náhled zahnutí kraje fotoobrazu a jsou u vás fotografie před tištěním na plátno vystředěny? Děkuji.
Dobrý den Katko, zahnutí okraje standardně děláme zrcadlením, takže nepřijdete o žádnou část fotky (mimo případného ořezu do poměru stran). Fotku před vytištěním upravujeme a co nejlépe umístíme/posuneme/ořízneme. Pokud máte nějaký požadavek, připište jej klidně do poznámky v objednávce. Děkujeme
Dobrý den, bylo by možné udělat fotoplátno když bych Vám zaslala
fotokoláž (cca 15–20 fotek).
Děkuji,Lucie
Dobrý den Lucie, fotokoláž na plátno samozřejmě můžete zaslat. Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, můžu objednávku na obraz přes voucher odeslat 14dni po konci data platnosti? Jsme na dovolené. Děkuji, Josef Šikula
Dobrý den, voucher po zkončení jeho platnosti již nelze uplatnit. Pro uplatnění jej zašlete na email pekarska@azfoto.cz a objednávku plátna můžete vytvořit později. Děkujeme