Je nutné mít kód v tištěné Podobě? Nebo stačí v telefonu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, stačí se prokázat kódem v telefonu. Pěkný den
alena Dvorakova
dobry den, mate otevreny i zverinec a kolk stoji vstupenka a v jakem case
je mozna prohlidka? Dekuji Dvorakova
Slevomat.cz
Dobrý den Aleno, děkuji Vám za dotaz. Omlouváme se, ale bohužel se nám
nepodařilo zjistit od poskytovatele odpověď na Vaši otázku. Pro více
informací, Vám doporučím, kontaktovat poskytovatele: info@cirkushumberto.cz,
+420 602 724 872
Pěkný den
Milena Žáková
Dobrý den,chtěla bych koupit vstupenky do lóže pro dva dospělé a
dítě, do košíku se dá přidat jen jedna dospělá vstupenka. Co s tím?
Děkuji.
Milena Žáková
Slevomat.cz
Dobrý den, Mileno :) nevím, kde je problém. Mě nyní vše šlo dát do
košíku správně dle vašich požadavků. Stačí přidat jeden voucher pro
dospělého v košíku změnit množství na 2 a poté pokračovat v nákupu
a přidat ještě voucher pro dítě. Pěkný den, Lukáš :)
Milena
Děkuji za odpověď, zjistila jsem, že to byla poslední vstupenka, proto
to nešlo. Vybrala jsem tedy vystoupení v jiný den. Těšíme se!!!
Jana
Dobrý den,
musí mít dítě ve věku 2 roky samostatnou vstupenku do Lože?
Bude mi celou dobu sedět na klíně.
Děkuji.
Jana Holzer
Cirkus Humberto
Dobrý den,
Děti do 2 let neplatí, takže vstupenku mít nemusí.
S přáním krásného dne Váš cirkus HUMBERTO
DushaN
Dobrý den.
Jak to bude s rouškami, je potřeba je mít během celého představení?
Protože 3h sedět pod stanem s rouškou bude fakt náročné :-/
Cirkus Humberto
Dobrý den. V půlce je 15 minut přestávka. A od 25. května by neměly
být roušky venku povinné. Je tedy možné se provětrat. My to
neovlivníme – stejné nařízení platí všude. Jinak vás však můžeme
ubezpečit, že stan je vybaven dvěma jednotkami šetrné klimatizace.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je nutné mít kód v tištěné Podobě? Nebo stačí v telefonu?
Dobrý den, Jitko, stačí se prokázat kódem v telefonu. Pěkný den