Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácími mazlíčky je nutné ověřit před zakoupením voucheru s hotelem.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja@lakehill.pl nebo na tel. +48 724 888 800. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den chtěla bych si připlatit pokoj junior suite je to
možné ??
Slevomat.cz
Dobrý den, Barbaro :)
tato nabídka již není aktivní. Pokud máte již voucher zakoupen, musíte
změnu pokoje řešit přímo s hotelem. Kontakty jsou rezerwacja@lakehill.pl
nebo +48 724 888 800.
Pěkný den :)
Jitka R.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda budou nějaká omezení kvůli koronaviru při
pobytu od 24.8.2020 a pokud ano, tak konkrétně jaká?
Děkuji, Jitka.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, pro informace o omezeních konkrétního hotelu, je
nejlepším způsobem kontaktovat přímo recepci na tel.
+48 724 888 800 či e-mailu rezerwacja@lakehill.pl
:) Pěkný den
Martin
Dobrý den, rád bych si koupil tento pobyt a nechal si ho proplatit FKSP. Je
to možné? A jak.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine :)
vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že
stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební
údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky
spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře
uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy
u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den
Nomin Nguyen
Dobrý den, je možno navštívit tento hotel se psem? Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, pobyt se psem je možný za příplatek 100 PLN/noc a po
předchozí domluvě s recepcí :) Pěkný den
Pavlína Fialová
Dobrý den,
Radi bychom si vzali s sebou jízdní kola, ale nikde jsem nezjistila zda je
možné kola na hotelu uschovat.
Dekuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlíno :)
součástí hotelu je i kolárna, určená právě na uschování vašich kol.
Nemusíte mít tedy strach.
Pěkný den :)
Michaela Matušková
Dobrý den, nejdou mi zvolit 2 děti.. Prosím o informaci. Děkuji.
Termín 4–11.8. Michaela
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo, druhé dítě lze zadat pouze do věku 4 let, jelikož
je možnost pouze jedné přistýlky pro starší dítě, mladší dítě je bez
nároku na lůžko :) Pěkný den
Petr Exner
Dobrý den, je možné si v podzimním termínu (září-říjen) dokoupit
polopenzi? Pokud ano, na kolik to vyjde? Děkuji za odpověď, Exner
Slevomat.cz
Dobrý den Petře, děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi pro Vás získat
odpověď přímo od poskytovatele: „Set menu for Dinner costs 90 PLN per
adult and 45 per person. It includes soup, main dish and dessert. Fruit water
is included.“ Pěkný den
Anežka Nováková
Dobrý den ,chceme si u vás zakoupit pobyt v resortu Lake Hill
Dotaz – je polopenze formou bufetu i v termínu od 30.6. do 7.7.2020 ?
Budeme ubytovaní v centrální budově nebo je nutné do restaurace a wellness
někam přecházet?
Děkuji za odpověď. Nováková
Slevomat.cz
Dobrý den, polopenze je podávána formou bufetu při dodržení všech
hygienických nařízení. Ohledně pokoje je nutné se zeptat na vaší
rezervaci přímo hotelu, kde se pokoj nachází. Děkuji za pochopení. Pěkný
den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěla bych si připlatit pokoj junior suite je to možné ??
Dobrý den, Barbaro :)
tato nabídka již není aktivní. Pokud máte již voucher zakoupen, musíte změnu pokoje řešit přímo s hotelem. Kontakty jsou rezerwacja@lakehill.pl nebo +48 724 888 800.
Pěkný den :)