Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Až 8 dní v centru Prahy: 4* hotel u Vltavy, bohaté snídaně a památky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervaci si vytvořte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu bookingachb@archibald.cz nebo tel. + 420 257 531 430 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit po domluvě s hotelem.
- 1 dítě do 2,9 let v dětské postýlce a bez stravy: zdarma
- Dětskou postýlku lze poskytnout po předchozí domluvě s hotelem (nutná rezervace)
- 1 dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
Da se u hotelu parkovat a pokud ano za jakou cenu.
Dekuji
S pozdravem
Dobrý den, k ubytování Vám můžeme nabídnout parkovací kartu, se kterou je možné parkovat v modré zóně v Praze 1 (parkovací místa jsou i přímo u hotelu, ale bohužel není možné je rezervovat). Cena za parkovací kartu je 550 Kč/noc. Vzhledem k omezenému počtu parkovacích karet je nutná rezervace předem. S přáním hezkého dne, Lucie Jirsová
.prosím ještě jeden dotaz
Podařilo se me aspoň na zakladě tel. zarezervovat tedy pobyt od 21.-24.7. ?
😀
Mám ráda jistotu, když nemám nic v ruce
Dobrý den, pro ověření rezervace, prosím, kontaktujte přímo hotel. Pěkný den
V rezervačním terminu mě to nejde zarzervovat
Děkuji za odpověd
Potřebuji od 13.7. Na 3–4 noci
Dobrý den, tento termín je již bohužel obsazený. Aktuálně dostupné termíny naleznete v kalendáři po kliknutí na Vybrat termín. Děkujeme. S přáním hezkého dne, Lucie Jirsová
Dobrý den , měli by jste volný 2 lůžkový pokoj. Od 13.7 do 16.7
Dobrý den, tento termín je již bohužel obsazený. Aktuálně dostupné termíny naleznete v kalendáři po kliknutí na Vybrat termín. Děkujeme. S přáním hezkého dne, Lucie Jirsová
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jaká je cena za přistýlku pro 11-ti leté dítě? Předem děkuji
Dobrý den, Lucie :) nejlepší způsob bude dítě s jeho věkem zadat přímo do objednávky a systém vám spočte konečnou cenu i s ním. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, chci se zeptat jestli máte volný termín ubytování přes slevomat od 7. 8. do 9. 8. 2020 pro tři páry? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, aktuálně dostupné termíny naleznete v kalendáři po kliknutí na Vybrat termín. Děkujeme. Pěkný den.
Dobrý den, je možné zaslat fakturu s adresou na zaměstnavatele kvuli čerpaní příspěvku z fondu fksp. děkuji
Dobrý den, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel. Krásný den
Dobrý den,
je možné zajistit pokoj s přistýlkou pro dítě 3. leté dítě a zamluvit
postýlku pro miminko?
Dobrý den,
ano, možné je zajistit dětstkou postýlku i přistýlku. V případě
zájmu, prosím, uvést do poznámky k rezervaci. Děkuji, Lucie Jirsová
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli je možné se ubytovat v termínu 27.6–29.6.??
Dobrý den,
aktuálně dostupné termíny naleznete v kalendáři po kliknutí na Vybrat
termín. Děkujeme. Pěkný den.
Dobrý den, chtěla jsem si rezervovat v rezervačním systému termín od 28.5. do 31.5., ale nejde mi to. Máte ještě volné pokoje pro 2 osoby na tento termín? Děkuji za odpověď.
Dobrý den skousel jsem termin a nějak mi to nejde zobrazit pokud je to volné či neni
Dobrý den, napište nám, prosím, o jaký termín máte zájem a dostupnost Vám prověříme. Děkuji, Lucie Jirsová
Dobry den.mame u vás rezervovaný pobyt.jen info jak bude probíhat snídaně?.diky
Dobrý den, snídaně bude probíhat formou bufetu za zvýšených
bezpečnostních a hygienických opatření. Budeme se těšit na Vaši
návštěvu.
S přáním hezkého dne, Lucie Jirsová
Dobrý den, je cena včetně všech poplatků nebo se ještě doplácí
např. městská daň?
Děkuji
Dobrý den,
uvedená cena je včetně všech poplatků.
S přáním hezkého dne, Lucie Jirsová
Z Kampy na Staromák za 5 minut? Tak to snad nemyslíte vážně. Spíš tak 15 minut, nevím, kdo toto vymýšlel, když je to přes kilometr a přes celý Karlův most.
Dobrý den, Martino, a je to :) Než jsem se k Vašemu podnětu dostal, tak už je v textu 15 minut. Děkujeme. Pěkný den
Dobrý den,
máte bezbariérový přístup? A jaké jsou možnosti parkování?
Osoba invalidní, chůze o fr.holích.
Děkuji za odpověď
A.Blahoutová
Dobrý den,
hotel bezbariérový není. U vstupu do hotelu jsou přibližně 3 schody,
jinak je možné využívat výtah.
K ubytování Vám můžeme nabídnout parkovací kartu, se kterou je možné
parkovat v modré zóně v Praze 1 (parkovací místa jsou i přímo
u hotelu, ale bohužel není možné je rezervovat). Cena za parkovací kartu
je 550 Kč/noc. Vzhledem k omezenému počtu parkovacích karet je nutná
rezervace předem.
S přáním hezkého dne, Lucie Jirsová
Dobrý den,
jaké jsou možnosti parkování?
Děkuji
Dobrý den,
k ubytování Vám můžeme nabídnout parkovací kartu, se kterou je možné
parkovat v modré zóně v Praze 1 (parkovací místa jsou i přímo
u hotelu, ale bohužel není možné je rezervovat).
Cena za parkovací kartu je 550 Kč/noc.
Vzhledem k omezenému počtu parkovacích karet je nutná rezervace
předem.
S přáním hezkého dne, Lucie Jirsová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud Vám dnes přijde platba za rezervaci př. 2 dny …1 noc. je možná rezervace místa parkování u hotelu ?
Na zítřek ? Děkuji, Gabriela
Dobrý den, hotelová kapacita parkování je v tomto termínu již bohužel plně obsazena.
S přáním hezkého dne, Lucie Jirsová