Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
máte prosím k dispozici volný pokoj pro 2 dospělé v termínu od
2.-4.10.?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím
Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde
stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před
Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Mirka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli by bylo možné vystavit fakturu
na zaměstnavatele. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Mirko :) pokud máte možnost čerpat příspěvek od
zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail
přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel.
Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí.
Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve
kontaktovat daný hotel. Krásný den :)
Libuše Veletová
Dobrý den,máte prosím volno od. 17.8. do 21.8. Děkuji za odpověď a
hezký den přeji z Vysočiny
Slevomat.cz
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím
Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde
stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před
Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Nikola Zelinkova
Dobrý den jak je to u vás s domácími mazlíčky? Děkuji
Hotel Minerál***
Dobrý den, domácí mazlíčci nejsou u nás bohužel povoleni přeji
pěkný den
Hana Švecová
Dobrý večer, pokud cestuje 1 dospělý a 2 děti (13 a 10 let) zakoupit
voucher pro 1 dosp a 2 děti nebo 2 dosp a 1 dítě tak aby měli všichni
nárok na polopenzi?
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano :) počty osob (dospělých a dětí) si nastavíte hned
při nákupu voucheru, kdy vidíte i jeho cenu. Všechny osoby mají nárok na
polopenzi. Pěkný den :)
Petra
Dobrý večer,máte prosím volno v termínu od 11.07.-15.7.pro 2 dospělé
a 1 dítě 14 let. Děkuji Baránková
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro :) nejrychlejším způsobem bude kontaktovat přímo hotel
na emailu info@hotelmineral.cz nebo
tel. 608 618 041. Pěkný den :)
Václav Boček
Dobrý den.
Jak je to v hotelu se sociálním zařízením?
Děkuji za odpověď.
Václav Boček
Hotel Minerál***
Dobrý den,každý pokoj má svoje sociální zařízení s pozdravem
Šramková Gabriela
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máte prosím k dispozici volný pokoj pro 2 dospělé v termínu od 2.-4.10.?
Děkuji
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den