Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Wellness relaxace v Moravském krasu: luxusní zahradní apartmán a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pokud kupujete voucher, který není na konkrétní termín, proveďte rezervaci na e‑mailu penzionrech@centrum.cz či na telefonu +420 777 132 343.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Děti do 2,9 let bez nároku na lůžko zdarma.
- Děti Od 3 do 15 na přistýlce za 990 Kč
- Max 2 děti do 15 let na přistýlce.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chci se zeptat, termíny na červenec jsou již vyprodány? nebo se ještě něco objeví?
Dobrý den, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo
u poskytovatele na e-mailu: penzionrech@centrum.cz
nebo tel. +420 777 132 343
Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín
můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den,
Dobrý den, děkuji vám za odpověd, zkoušel jsem to podle toho jak jste mi poradili, ale objevují se mi jen termíny na jednu noc, možná ještě dělám něco špatně. Poradíte mi ? Děkuji
Dobrý den, Radku :) bohužel v současné době mohou být dostupné jen pobyty na jednu noc. Ale volné termíny přibývají postupně. To znamená, že v nabídce je vždy několik konkrétních termínů, které rychle ubývají. Pokud tedy právě vidíte ten „svůj“, rezervujte si pobyt raději bez váhání. Pokud vám naopak v tuto chvíli žádný termín nevyhovuje, určitě se vraťte, protože v průběhu sezóny další přibudou. Snad i na více nocí. Děkujeme za pochopení. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kdybych chtěl využít pobyt v zahradním apartmánu až na těch 6dní ( 5nocí ) jak nabízíte, jak bych si měl zamluvit termín a je to možné ?
Dobrý den, Radku, stačí si nabídku rozkliknout, poté kliknout na kolonku Vybrat termín a navolit si datum a počet dní, kdy chcete strávit pobyt v apartmánu. Dostupné možnosti se Vám zobrazí v přehledném kalendáři. Pěkný den
Dobrý den,
je možný pobyt s malým psem? Děkuji.
Eva S.
Dobrý den,
Děkujeme za dotaz. Bohužel to možné není.
Václav Rech
Dobrý den, vířivka se nachází v každém pokoji? Respektive, když zakoupím voucher při dvě osoby a budeme chtít do vířivky je zabezpečna privátně?
Dobrý den, Nikolo :) v zahradním apartmánu, na který voucher platí je zajištěna privátní sauna a vířivka přímo na pokoji, nemusíte mít tedy strach. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, píšete, že platnost voucheru je do května a v nabídce se
květen neukazuje, objeví se pouze termíny a červen… Tzn, že voucher není
jak využít? Děkuji předem za informaci. L.S.
(Platnost voucheru je do konce května, ale volné termíny přibývají
postupně. To znamená, že v nabídce je vždy několik konkrétních
termínů, které rychle ubývají. Pokud tedy právě vidíte ten „svůj“,
rezervujte si pobyt raději bez váhání.)
Dobrý den, Lenko :) moc se omlouváme, zde šlo o chybu v textu nabídky. Platnost voucherů je samozřejmě až do prosince, jak píšeme v nabídce. Text je již upraven viz. „Jednejte rychle a bookujte online: Platnost voucheru je do prosince, ale volné termíny přibývají postupně.“ Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den. Cena je na jednu noc?
Dobrý den, ano jedna noc pro dvě osoby.
Václav
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dá se voucher objednat na říjen? Termíny tady nejsou vypsány. Děkuji.
Dobrý den, Kláro :) volné termíny přibývají postupně. To znamená, že v nabídce je vždy několik konkrétních termínů, které rychle ubývají. Pokud tedy právě vidíte ten „svůj“, rezervujte si pobyt raději bez váhání. Pokud vám naopak v tuto chvíli žádný termín nevyhovuje, určitě se vraťte, protože v průběhu sezóny další přibudou. Pěkný den, Lukáš :)