Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená na chatě v Krkonoších: polopenze, bazén a až 2 děti zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte dostatečně předem na e‑mailu chatapodlipami@email.cz nebo na tel. 775 555 044 (po–pá 14:00–16:00). Volné termíny si můžete předem ověřit zde. Při rezervaci uvádějte kód zakoupeného voucheru.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Pobyt pro 2-3 osoby: 2 děti do 1,9 let zdarma (se dvěma dospělými na pokoji) – nutno nahlásit předem
- Na místě je k dispozici dětská postýlka, židličky (po předchozí domluvě s recepcí)
- Rodinný pobyt: 2 děti do 17,9 let včetně všech výhod zdarma (se dvěma dospělými)
- Další děti za příplatek s ubytováním a polopenzí (bez dalších výhod)
- Domácí mazlíčci: do 10 kg váhy 100 Kč/den, nad 10 kg 200 Kč/den
- Parkování: 100 Kč / den vč. povolení k vjezdu do CHKO (parkování přímo u penzionu – povolení vjezdu do červené zóny bude vystaveno až při příjezdu na místo)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,máme u vás objednaný pobyt a chtěla bych se zeptat jestli je na pokoji televize.Děkuji Svatková
Dobrý den, Gabrielo :) televize patří mezi vybavení jen u některých pokojů. Není bohužel standardem u všech. Snad si i tak Váš pobyt užijete :) Pěkný den
Dobrý den,dle rezervačního systému nemáte pokoj vybavený s možností
TV , pokoje s TV jsou většinou ve vícelůžkových pokojích a další TV
jsou ve společenských místnostech
s pozdravem,
Máme objednaný pobyt ve vaší chatě na příští týden a právě jsem
si přečetla recenzi z 30/6/20
Pokoj – špinavé, uloupané stěny, rozbitá lampa, chybělo mýdlo,
toaletní papír. Stačilo by vymalovat, dát do pokojů (kór v době
covid-19) mýdlo a toaletní papír, uklidit a hned by to udělalo lepší
dojem!
Chtěla bych se zeptat, co patří k vybavení pokoje.
Ručníky, osušky, toaletní papír, rychlovarka či lednička?
Předpokládám že pokoje jsou se sociálním zařízením.
Děkuji za laskavou odpověď, na pobyt se velice těšíme.
M.
Dobrý den,
v pokoji jsou ručníky, ložní prádlo, toaletní papír , žádná
rychlovarná konvice ani lednička,
Sociální zařízení má každý pokoj,
s pozdravem,
Dobry den.
Je mozne sa k vam dostat i bez auta?
Dobrý den, ano jezdí k nám hosté autobusem ( konečná stanice Horní Rokytnice )
Dobrý den, je možný u vás pobyt se psem? Děkuji
Dobrý den,
ano pobyt se psem je možný, jen je nutné nahlásit pejska a jeho váhu při
rezervaci. Poplatek dle ceníku,
s pozdravem,
Dobrý den mohu se optat zda máte ještě volný alespoň prodloužený víkendovy pobyt v létě pro rodinu 2 + 3 děti (9,10,16)moc děkuji Velinova
Dobrý den, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Zde si i navolíte počet osob a věk dětí. :) Pěkný den, Lukáš
Dobry den, chci se zeptat, zda máte i něco jako kuchyňku (třeba
společnou). Máme roční dítě a ještě bych potřebovala dělat mu kaše
k snídani/večeři.
Děkuji
Dobrý den,
kuchyňka není k dispozici, ale obsluha Vám ráda pomůže a ohřeje dle
přání :-)
Dobrý den,
objednali jsme si pobyt se třemi dětmi v termínu 1–4.7.2020.
Můžeme se spolehnout, zda skutečně pokoje odpovídají fotografiím a jsou
zrekonstruované? Děkuji.
Dobrý den Jitko, omlouváme se, ale bohužel se nám nepodařilo zajistit
pro Vás odpověď včas. Pro více informací, doporučuji, kontaktovat
poskytovatele. Přikládám kontakt: chatapodlipami@email.cz,
+420 775 555 044
Pěkný den
Dobrý den
Chtěl bych si u vás zakoupit voucher pro 2 dospělé+2 děti. Ale chci se
zeptat jestli to jde i na fakturu na proplacení u zaměstnavatele. Děkuji za
odpověď Lichnovský
Dobrý den,
fakturu je možné vystavit až po odbydlení. V případě potřeby vystavit
fakturu v rámci FKSP před pobytem, napište nám na chatapodlipami@email.cz
Dobrý den,jsme dvě rodiny 2+2,2+2.Mate volný termín od 27.7.-31.7. ? Děkuji Novák
Dobrý den,
v daném termínu je možné rezervovat dle požadavku. Doporučujeme zvolit
při nákupu voucheru tzv. termínovou rezervaci,
s pozdravem,
Dobrý den,
nabízíte koupi voucheru s max. 3 osob? Na fotkách jsou i čtyř či
pětilůžkové pokoje. Moje rodina je čtyřčlenná. Potřebovali bychom tedy
možnost si navolit dvě děti a ne pouze jedno. Je to možné nebo nikoliv?
Dobrý den,
doporučujeme zvolit variantu pro 2 dosp. os. a dvě či více dětí,
s pozdravem,
dobrý den, právě jsem zakoupila a zarezervovala pobyt v chatě Pod Lipami
pro 2 osoby v termínu 8.-14.7., voucher potvrzený, jedná se mi o to, zda
ubytování proběhne opravdu přímo v chatě Pod lipami, nikoliv v jiném
vašem zařízení v Rokytnici.. Jsme důchodci a rádi bychom bydleli na
doporučení dcery, která vás již navštívila , přímo v této chatě.
Děkuji za laskavou odpověď a doufám i vyhovění naší prosbě.
Miluše Ulčová
Dobrý den,
dle dostupných informací máte rezervaci přímo v hlavní budově chaty Pod
Lipami, konkrétně pokoj č.10 dle rezervačního systému..:-)
Těšíme se na váš příjezd,
s pozdravem
Dobry den,prosim vas,ten vodni prvek na terase je funkcni? Jako ze tam pracuje ten prepad vody a je vecer nasviceny jako na fotkach? Jeste prosim o informaci jestli a kdy prvni pokoj ve druhem patre hned nalevo prosel rekonstrukci.Dekuji.LT
Dobrý den,
ano, vodní stěna je funkční a v provozu vč. osvícení. Částečnou
rekonstrukcí prošli všechny naše pokoje vč. dodání TV na všechny pokoje
v druhém patře, tedy všechny pokoje 4 a 5 lůžkové,
s pozdravem,
Dobrý den,
mám trochu netradiční dotaz, je možné se koupat i rybníce?
děkuji
Dobrý den,
i toto netradiční koupání je dovoleno v rámci ,,klidného osvěžení",
jelikož máme dva rybníky a v obou jsou nasazeny rybky …:-)
s pozdravem,
Dobrý den, je možná veganská a nebo aspoň vegetariánská strava? Děkuji
Dobrý den,
ano, vegetarianská strava je možná. Tuto je pouze nutné nahlásit při
rezervaci.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
chystáme se vám na týdenní ubytování máme male díte,recenze na pokoje jsou děsivá lze se dohodnout na vracení peněz a storno ubytování deskuji,nechceme cestu absolvovat úplně zbytečné a pak zjistit hrůzu na místě děkuji
Krásný den,
jelikož je váš voucher kupovaný na termín, bohužel jej nelze dle podmínek uplatnění stornovat. Termín je závazný a poskytovatel s vámi v tuto chvíli počítá závazně.
V případě potřeby nás určitě neváhejte kdykoliv kontaktovat na podpora@slevomat.cz
Děkuji a přeji hezký den, Mikoláš!