Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Dovolená v přírodě jižní Moravy: vyžití pro celou rodinu v krásném areálu rodinného vinařství

4,4 / 5 Vinný sklep Krýsa Jižní Morava (mapa) 204 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Romana Vodičková

Dobrý den prosím chtěla bych se zeptat jestli máte volno od 20.9_25.9pro dvě osoby s polopenzí a prosim vystavujete fakturu pro zamestnavatele?dě­kují moc vodičkova

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

měli bychom volno v termínu 20. – 24. 9, pokud by mohlo být? Ano, fakturu pro zaměstnavatele je možno vystavit ..

Děkuji.

Richard Kousal

Dobrý den,
měl bych zájem o ubytování s degustací pro rodinu (6 lidí) v termínu 02–04.10. Lze to nějak přes slevomat 3× objednat. Rád bych platil kredity.

Předem děkuji za pomoc.

S pozdravem

Richard

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

je mi líto, ale víkendy jsou již plně obsazeny ..

Děkuji.

mullerova

dobry den mame zajem o pobyt ve vasem penzionu dve noci datum2.3.4 rijen pro 4 dospele nejlepe 2 pokoje dekuji pekny den

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

je mi líto, ale víkendy máme již plně obsazeno.

Děkuji.

Dana Svítilová

Dobrý večer tu rezervaci ruším od 6.9.-10.9.2020 děkuji Svítilova

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

ok, bereme na vědomí, ale příště prosíme rezervace psát na email.

Děkuji.

Dana Svítilová

Dobrý večer máte volno od 6.9.-10.9.2020 děkuji za odpověď Svítilova

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,
ano, volný pokoj bychom měli. Poprosím o zaslání poptávky na email: info@vinnysklepkrysa.cz.
Děkuji.

Richard soltes

Dobrý den půjčujete také jízdní kola? děkuji za odpověď soltes a termín polovina srpna je volná?

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

ano, půjčujeme .. , nějaké volno tam ještě je, poprosím o poptávku na email ..

Děkuji.

David Vesely

Ještě jsem zapomel degustaci vín pro tři osoby na první den příjezdu ,pokud možno večer. Děkuji , Veselý.

Vinný sklep Krýsa

Odpověď níže .. )

Děkuji.

David Vesely

Dobrý den , máte volný termín druhá polovina července ? Jaká by byla cena pro tři dospělé osoby na jednu noc, dva dny. Jedna večeře a jedna snídaně pro tři ? Děkuji , Veselý

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

ano, volno ještě máme, prosím tedy o zaslání poptávky na email: info@vinnysklepkrysa.cz

Děkuji.

Jiřina

dobry den prosim vas má váš penzion na pokoji i tv.děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiřino :) zde na pokoji TV bohužel není. Ale je možné se připojit k Wi-Fi. Pěkný den, Lukáš :)

Pepa

Pane Maurer,,,plne s vami souhlasim,,,,,vecne se pan Krysa jen haji a haze vinu na zakazniky ,,bez jake koliv omluvy,,,,proste krupan -podnikatel …co si muze dovolit vse k zakaznikum co u nej nechavaji svoje penize ......host je pan ,,,,a stiznosti ci nazory zakaznika ho nezajimaji.......

Vinný sklep Krýsa

Vážený Pane Pepo, ač mě pan Maurer přivedl k zamyšlení a úvahám nad mými odpověďmi, tak musím říct, že Vy jste mě zase posadil na zem.

Víte, my jsme naopak rádi za připomínky a podněty od našich hostů, jednak za ty příjemné, ale také i za ty nepříjemné, jelikož právě ty nám říkají co děláme špatně a pomáhají nám daný provoz a služby vylepšit a zkvalitnit, ale také by hlavně všechny ty podněty, připomínky a recenze měli být věcné a né zcestné.

Ke všem našim hostům se chováme slušně a s respektem a snažíme se ve všem co je v našich silách vyjít vstříc, podávat všechny potřebné informace a neslibujeme a neinzerujeme co nedokážeme splnit, ale může se samozřejmě výjimečně stát, že nám v určitou chvíli něco unikne nebo že v rámci nějaké neočekávané hektické situace na něco zapomeneme, za což se minulým a i budoucím hostům omlouváme, ale určitě nehážeme vinu na zákazníky.

Pokud se ale někdo z nějakého důvodu vyjadřuje lživě a přehnaně negativně subjektivním pohledem o našem přístupu a provozu, tak nemůžu nereagovat (i když možná trochu přehnaně), to bych se s prominutím cítil jako hlupák, kdybych toto akceptoval.

Třeba když někdo napíše “Co se týká táboráku, který byl také nabízen, bylo řečeno, že si oheň máme udělat sami a dostaneme špekáček na osobu” Tak takto to určitě řečeno nebylo. U táboráku je to vždy tak, že hosty nasměrujeme k ohništi, kde je vše nachystáno (uklizeno, dřevo s podpalovačem v ohništi kdy stačí jen škrtnout sirkou, další dřevo na topení, tyčky na opékání a další potřebné drobnosti). Vždy říkáme ať ten kdo příjde první, tak ať oheň zapálí a špekáčky resp. balíčky se špekáčky jsou připraveny u obsluhy a ano jedná se pouze o jeden špekáček, vždyť to má být jen chuťovka a né špekáčkové hody. Každopádně je možno další špekáčky dokoupit. A zrovna tyto dvě dámy o opékání špekáčku neměli zájem, spíše to pro ně bylo směšné, to si pamatuji, jelikož v daném termínu u nás byly právě jen ony dvě a ještě jeden pár a pak parta mladých lidí.
Nebo třeba “sprchový kout s plísní” To je až absurdní a naprosto nepřijatelné abychom nechali v koupelnách plíseň a ještě k tomu v sezóně, kdy ta plíseň nemá ani čas se tam utvořit.

To je pak velice těžké nechat taková slova bez povšimnutí, natož se ještě omlouvat.

Děkuji.

S úctou Ing. Pavel Krýsa

Marek Maurer

Pane Krýso, spíše než dotaz mám poznámku. Na negativní recenze reagujete trochu nepřiměřeně, i když hájíte sebe a svůj business, měl byste ctít starou zásadu – host je král a má vždycky pravdu. Často jen tu svou, trochu slepou a mimo realitu :-). A pokud publikujete celé jméno ztěžujícího tak trochu faulujete. Držím vám palce a rád se na podzim přijedu podívat.

Vinný sklep Krýsa

Pane Maurer, Vy jste nějaký cenzor nebo dohlížitel nad recenzemi ? Abych pravdu řekl, tak jsem dva dny přemýšlel o smyslu Vaší poznámky právě zde a není mi úplně jasné co Vás vedlo k takovéto formě, ale vlastně jsem nakonec i rád.

Co se týče těch zásad, tak já mám v paměti jen jednu, kterou slýchám už od dětství … “náš zákazník, náš pán”, před osmi lety jsem byl na nějakém školení a tam pan školitel povídal něco o tom, že se brzy začne říkat “náš zákazník, náš diktátor”, což mi přišlo trochu přehnané, no a dnes jsem našel v jednom článku tuto zásadu “host má sice vždycky pravdu, ale jenom pokud je host”.

My si našich hostů vážíme, ale když někdo v opilosti křičí a nadává vulgárně našim servírkám, tak mu přece nebudeme ještě přitakat … ?

Děkuji za impuls k zamyšlení a na podzim se budu těšit na osobní setkání.

Pavla Běhalová

Dobrý den,
je možnost domácího mazlíčka ( štěně )

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

ano, ale pouze do 20-ti Kg.

 Děkuji

Jaroslava Círová

Dobry den mame zajem o pobyt ve vašem penzionu na 4 noci chci se zeptat na volne terminy chteli bychom 3 pokoje pro 2 dospělé plus 1 dvoulete dite děkuji za odpověd s pozdravem Círová

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

ano, volno máme ..

Děkuji.

Petr Knopp

Dobrý den,prosím,zdělte cenu na 5 dní 4 x noc.
Děkuji

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

cena pobytu na 4 noci je 6.790 Kč pro dvě osoby.

Přejeme hezký den.
Vinný sklep Krýsa

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru