Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Dovolená v přírodě jižní Moravy: vyžití pro celou rodinu v krásném areálu rodinného vinařství

4,4 / 5 Vinný sklep Krýsa Jižní Morava, Jihomoravský kraj (mapa) 204 prodejů

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Vinný sklep Krýsa

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
Romana Vodičková

Dobrý den prosím chtěla bych se zeptat jestli máte volno od 20.9_25.9pro dvě osoby s polopenzí a prosim vystavujete fakturu pro zamestnavatele?dě­kují moc vodičkova

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

měli bychom volno v termínu 20. – 24. 9, pokud by mohlo být? Ano, fakturu pro zaměstnavatele je možno vystavit ..

Děkuji.

Richard Kousal

Dobrý den, měl bych zájem o ubytování s degustací pro rodinu (6 lidí) v termínu 02–04.10. Lze to nějak přes slevomat 3× objednat. Rád bych platil kredity.

Předem děkuji za pomoc.

S pozdravem

Richard

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

je mi líto, ale víkendy jsou již plně obsazeny ..

Děkuji.

mullerova

dobry den mame zajem o pobyt ve vasem penzionu dve noci datum2.3.4 rijen pro 4 dospele nejlepe 2 pokoje dekuji pekny den

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

je mi líto, ale víkendy máme již plně obsazeno.

Děkuji.

Dana Svítilová

Dobrý večer tu rezervaci ruším od 6.9.-10.9.2020 děkuji Svítilova

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

ok, bereme na vědomí, ale příště prosíme rezervace psát na email.

Děkuji.

Dana Svítilová

Dobrý večer máte volno od 6.9.-10.9.2020 děkuji za odpověď Svítilova

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den, ano, volný pokoj bychom měli. Poprosím o zaslání poptávky na email: info@vinnysklepkrysa.cz. Děkuji.

Richard soltes

Dobrý den půjčujete také jízdní kola? děkuji za odpověď soltes a termín polovina srpna je volná?

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

ano, půjčujeme .. , nějaké volno tam ještě je, poprosím o poptávku na email ..

Děkuji.

David Vesely

Ještě jsem zapomel degustaci vín pro tři osoby na první den příjezdu ,pokud možno večer. Děkuji , Veselý.

Vinný sklep Krýsa

Odpověď níže .. )

Děkuji.

David Vesely

Dobrý den , máte volný termín druhá polovina července ? Jaká by byla cena pro tři dospělé osoby na jednu noc, dva dny. Jedna večeře a jedna snídaně pro tři ? Děkuji , Veselý

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

ano, volno ještě máme, prosím tedy o zaslání poptávky na email: info@vinnysklepkrysa.cz

Děkuji.

Jiřina

dobry den prosim vas má váš penzion na pokoji i tv.děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiřino :) zde na pokoji TV bohužel není. Ale je možné se připojit k Wi-Fi. Pěkný den, Lukáš :)

Pepa

Pane Maurer,,,plne s vami souhlasim,,,,,vecne se pan Krysa jen haji a haze vinu na zakazniky ,,bez jake koliv omluvy,,,,proste krupan -podnikatel …co si muze dovolit vse k zakaznikum co u nej nechavaji svoje penize ......host je pan ,,,,a stiznosti ci nazory zakaznika ho nezajimaji.......

Vinný sklep Krýsa

Vážený Pane Pepo, ač mě pan Maurer přivedl k zamyšlení a úvahám nad mými odpověďmi, tak musím říct, že Vy jste mě zase posadil na zem.

Víte, my jsme naopak rádi za připomínky a podněty od našich hostů, jednak za ty příjemné, ale také i za ty nepříjemné, jelikož právě ty nám říkají co děláme špatně a pomáhají nám daný provoz a služby vylepšit a zkvalitnit, ale také by hlavně všechny ty podněty, připomínky a recenze měli být věcné a né zcestné.

Ke všem našim hostům se chováme slušně a s respektem a snažíme se ve všem co je v našich silách vyjít vstříc, podávat všechny potřebné informace a neslibujeme a neinzerujeme co nedokážeme splnit, ale může se samozřejmě výjimečně stát, že nám v určitou chvíli něco unikne nebo že v rámci nějaké neočekávané hektické situace na něco zapomeneme, za což se minulým a i budoucím hostům omlouváme, ale určitě nehážeme vinu na zákazníky.

Pokud se ale někdo z nějakého důvodu vyjadřuje lživě a přehnaně negativně subjektivním pohledem o našem přístupu a provozu, tak nemůžu nereagovat (i když možná trochu přehnaně), to bych se s prominutím cítil jako hlupák, kdybych toto akceptoval.

Třeba když někdo napíše “Co se týká táboráku, který byl také nabízen, bylo řečeno, že si oheň máme udělat sami a dostaneme špekáček na osobu” Tak takto to určitě řečeno nebylo. U táboráku je to vždy tak, že hosty nasměrujeme k ohništi, kde je vše nachystáno (uklizeno, dřevo s podpalovačem v ohništi kdy stačí jen škrtnout sirkou, další dřevo na topení, tyčky na opékání a další potřebné drobnosti). Vždy říkáme ať ten kdo příjde první, tak ať oheň zapálí a špekáčky resp. balíčky se špekáčky jsou připraveny u obsluhy a ano jedná se pouze o jeden špekáček, vždyť to má být jen chuťovka a né špekáčkové hody. Každopádně je možno další špekáčky dokoupit. A zrovna tyto dvě dámy o opékání špekáčku neměli zájem, spíše to pro ně bylo směšné, to si pamatuji, jelikož v daném termínu u nás byly právě jen ony dvě a ještě jeden pár a pak parta mladých lidí. Nebo třeba “sprchový kout s plísní” To je až absurdní a naprosto nepřijatelné abychom nechali v koupelnách plíseň a ještě k tomu v sezóně, kdy ta plíseň nemá ani čas se tam utvořit.

To je pak velice těžké nechat taková slova bez povšimnutí, natož se ještě omlouvat.

Děkuji.

S úctou Ing. Pavel Krýsa

Marek Maurer

Pane Krýso, spíše než dotaz mám poznámku. Na negativní recenze reagujete trochu nepřiměřeně, i když hájíte sebe a svůj business, měl byste ctít starou zásadu – host je král a má vždycky pravdu. Často jen tu svou, trochu slepou a mimo realitu :-). A pokud publikujete celé jméno ztěžujícího tak trochu faulujete. Držím vám palce a rád se na podzim přijedu podívat.

Vinný sklep Krýsa

Pane Maurer, Vy jste nějaký cenzor nebo dohlížitel nad recenzemi ? Abych pravdu řekl, tak jsem dva dny přemýšlel o smyslu Vaší poznámky právě zde a není mi úplně jasné co Vás vedlo k takovéto formě, ale vlastně jsem nakonec i rád.

Co se týče těch zásad, tak já mám v paměti jen jednu, kterou slýchám už od dětství … “náš zákazník, náš pán”, před osmi lety jsem byl na nějakém školení a tam pan školitel povídal něco o tom, že se brzy začne říkat “náš zákazník, náš diktátor”, což mi přišlo trochu přehnané, no a dnes jsem našel v jednom článku tuto zásadu “host má sice vždycky pravdu, ale jenom pokud je host”.

My si našich hostů vážíme, ale když někdo v opilosti křičí a nadává vulgárně našim servírkám, tak mu přece nebudeme ještě přitakat … ?

Děkuji za impuls k zamyšlení a na podzim se budu těšit na osobní setkání.

Pavla Běhalová

Dobrý den, je možnost domácího mazlíčka ( štěně )

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

ano, ale pouze do 20-ti Kg.

Děkuji

Jaroslava Círová

Dobry den mame zajem o pobyt ve vašem penzionu na 4 noci chci se zeptat na volne terminy chteli bychom 3 pokoje pro 2 dospělé plus 1 dvoulete dite děkuji za odpověd s pozdravem Círová

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

ano, volno máme ..

Děkuji.

Petr Knopp

Dobrý den,prosím,zdělte cenu na 5 dní 4 x noc.
Děkuji

Vinný sklep Krýsa

Dobrý den,

cena pobytu na 4 noci je 6.790 Kč pro dvě osoby.

Přejeme hezký den. Vinný sklep Krýsa

Diskuze k této nabídce je již uzavřena. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.