Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v pravé šumavské roubence: jaro se snídaní či polopenzí a vstupem do bazénu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu rezervace@penzionsnezna.cz či tel. 774 343 448.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Cestujete s rodinou? Pokud vyrážíte s dětmi, informujte se vždy o dostupnosti pokoje před vytvořením rezervace (ne do všech pokojů je možné umístit přistýlku a poskytují dostatečný komfort pro celou rodinu).
- Penzion není standardně vybaven uzamykatelnou místností pro úschovu kol. Pro uložení kol lze využít místnosti v penzionu, která je však průchozí pro všechny návštěvníky a místnost není uzamykatelná. Uložení kola tak hosté provádí na vlastní riziko.
- Dítě ve věku do 2,9 let zdarma (s rodiči na lůžku a bez stravy) u všech variant
- Doplatek za dítě 3 až 11,9 let 500 Kč/noc (vč. polopenze a vstupenkou do bazénu)
- Doplatek za nezletilého 12 až 17,9 let 600 Kč/noc (vč. polopenze a vstupenkou do bazénu)
- K zapůjčení dětská postýlka za 100 Kč/noc
- K dispozici dětské židličky, mikrovlnná trouba, varná konvice
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma (ve společných prostorách)
- Parkování zdarma (kamerami střežené parkoviště penzionu)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je volný pokoj pro 2dosp.osoby v termínu od 17.-19.8.2020?
Dobrý den, Jano :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín,
který Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na možnost pobytu od 4.-6.7. pro dvě nebo tři
osoby.
Děkuji,
Jechová.
Dobry den, pani Jechova,
dekujeme za vas zajem, ale na letni sezonu uz mame moznosti ubytovani pouze na
1 noc. Ve vami poptavanem terminu je uplne plno. Dekujeme za pochopeni a budeme
se tesit nekdy v budoucnu:-) Kristyna/Penzion Snezna
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jetli je možnost u vás platit kartou Sodex…fokus pass,a flexi pass obdržela jsem tuhle kartu v práci dekuji za odpověd Rampová
Dobrý den, Libore :) ano, je to možné. Veškeré informace naleznete zde:
https://www.slevomat.cz/benefity
Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý večer, chci se zeptat chci pro tchana dárek Voucher. Chci mu to poslat v dárkovém balení prostřednictvím České pošty. Nevím si rady či jméno eimal a číslo napsat na konci jak je psaný 1 Voucher. Chci aby to bylo překvapení děkuji
Dobry den, Karolino,
dekujeme za zajem o ubytovani u nas, prosim, obratte se na zakaznickou linku
Slevomatu podpora@slevomat.cz nebo
+420 222 745 354. To jsou odbornici na tyto zalezitosti:-)
Dekuji za pochopeni, Kristyna/Penzion Snezna
Dobrý den,
píšete, že pejsci jsou u vás vítáni za poplatek. Chtěla bych se zeptat,
jestli je možné se ubytovat i s větším pejskem např. německým
ovčákem. Děkuji a přeji pěkný den.
Dobry den, ano, na velikosti pejska nezalezi:-)
Budeme se na Vas tesit, Penzion Snezna
Dobrý den,
budete mít volné nějaké termíny na červenec?
Dobrý den, Herto :) bohužel naše nabídka není koncipována na prázdninové měsíce. Můžete si vybrat ale ze spousty jiných našich nabídek, případně oslovit penzion napřímo. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je pobyt možný i se psem menšího vzrůstu. Děkuji a přeji hezké dny.
Dobry den, pani Kubisova,
dekujeme za vas zajem, pejsci jsou u nas vitani za poplatek 150Kc/noc. Pokud
mate dalsi dotazy, radi je zodpovime:-) Penzion Snezna
Dobrý den, prosím je možná bezlepková strava? Prosím ještě
o sdělení, zda v termínu 11. – 14. 6. 2020 je možné ubytování
s polopenzí rodinu
2 dospělí,
2 dospělí a 2 děti do 12 let,
2 dospělí, 1 dítě do 12 let, 1 dítě do 17,9 let. Děkuji za
odpověď.
Dobry den, pani Kalabova, dekujeme za vas zajem. V danem terminu mame
posledni 3 volne pokoje a bezlepkova strava je mozna. Prosim, pokud tedy mate
zajem o pobyt u nas, poslete mi kod otevrenych voucheru a ja vam vse rada
zaridim:-)
Dekujeme, Penzion Snezna
Dobrý den,
v jakém časovém rozmezí probíhají snídaně a večere?
Děkuji
RŠ
Dobry den, snidane v case 8–9hod, vecere se pak vydavaji v rozmezi 18.30–19. Pokud mate dalsi dotazy, radi je zodpovime:-) Penzion Snezna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,nemáte volný pokoj od 15.8.-do 18.8.2020 pro 2 dospělé osoby a 2 děti (4+8) let?
Dobry den, pani Rozsarova, potrvzuji informace z telefonicke konverzace, ze bohuzel volno nemame..Dekujeme za pochopeni a budeme se tesit nekdy v budoucnu:-)
kristyna/penzionsnezna