Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu recepce@cerny–orel.eu nebo na telefonu 573 332 769.
Vždy uvádějte kód zakoupeného voucheru, celé jméno, kontaktní telefon a návrh požadovaného termínu.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když zvolím variantu na 2 noci bez
welnes a dám do kalkulačky 6ti leté dítě, tak jestli to chápu dobře, tak
máme nárok na večeři pouze jeden den, a to pro 2 osoby? Jak je to se
snídaní?
A ještě jeden dotaz, jak je to s parkováním?
Děkuji. Lucka
Hotel a pivovar Černý orel
Dobrý den, večeře a snídaně jsou pro všechny, pouze některé služby
zůstávají pro dvě osoby, např. wellness nebo exkurze či vstupenky.
Parkování vlastní bohužel nemáme, ale nabízíme možnost zapůjčení
parkovací karty na celý pobyt, případně Vám na recepci poradíme, kde se
dá zaparkovat zdarma. Asi 5 minut od hotelu. Přeji krásný den, Petra
Horáková, recepce
Lucie Špačková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možné hradit pobyt z fondů
FKSP? Děkuji za odpověď
Hotel a pivovar Černý orel
Dobrý den paní Špačková, pokud se nepletu, už jsme si tuto možnost
upřesnily v mailu. Přeji krásný den, Petra Horáková, recepce
Petra Kučerová
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, pokud objednat pobyt pro čtyři osoby, budu mít dva
pokoje pro dva nebo pouze jeden pro čtyři.
Děkuji moc za odpověď. Kučerová
Hotel a pivovar Černý orel
Dobrý den paní Kučerová, záleží na dostupnosti volných pokojů.
Doporučuji Vám koupit dva balíčky, protože některé služby zůstávají
jen pro dvě osoby. Například pivní lázně. Přeji krásný den. Petra
Horáková, recepce
Aneta Štěpánková
Dobrý den,
při rezervaci závazného termínu, jde ještě jeho případná změna? Např.
pokud si zarezervuji datum 15. – 18. 7. jde 14 dní dopředu termín
ještě upravit? Např. až na následující měsíc.
Hotel a pivovar Černý orel
Dobrý den paní Štěpánková,
samozřejmě termín přehodit můžeme, pokud nám to kapacita dovolí.
V případě jiných dotazů se na mne neváhejte obrátit.
Přeji krásný den
Veronika Labanczová, recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když zvolím variantu na 2 noci bez welnes a dám do kalkulačky 6ti leté dítě, tak jestli to chápu dobře, tak máme nárok na večeři pouze jeden den, a to pro 2 osoby? Jak je to se snídaní?
A ještě jeden dotaz, jak je to s parkováním?
Děkuji. Lucka
Dobrý den, večeře a snídaně jsou pro všechny, pouze některé služby zůstávají pro dvě osoby, např. wellness nebo exkurze či vstupenky. Parkování vlastní bohužel nemáme, ale nabízíme možnost zapůjčení parkovací karty na celý pobyt, případně Vám na recepci poradíme, kde se dá zaparkovat zdarma. Asi 5 minut od hotelu. Přeji krásný den, Petra Horáková, recepce