Dobrý den,
Máte někde napsáno, ve kterých kavárnách přesně se dá členství
využít?
Díky.
DejKafe.cz
Dobrý den, děkujeme za optání.
Seznam nejedete jak v aplikaci tak na našich webových stránkách www.dejkafe.cz
Děkujeme
Adrian Drozdek
DejKafe.cz
lenka s.
Dobrý den. Dle pokynů jsem poslala email s kódem voucheru a nic se
nestalo. přišel vám? Děkuji LenkaS.
DejKafe.cz
Dobrý den,
Váš e-mail se nám nepodařilo dohledat.
Poprosíme znovu odeslat přímo na adresu: adrian@dejkafe.cz
Děkujeme
Adrian Drozdek
Za tým DejKafe.cz
Tomáš Svoboda
dobrý den, v dané kavárně si mohu dát i dvě kávy= vzít někoho
s sebou?
DejKafe.cz
Dobrý den, děkujeme za důležitou otázku.
V současnosti to rozhraní naší mobilní aplikace neumožňuje, do budoucna
však na tomto rozšíření pracujeme již delší dobu. Proto doporučujeme si
zatím zakoupit dvě jednotlivá členství. (do těch se můžete bez problému
přihlásit z jednoho mobilního zařízení)
Jitka
Dobrý den. Zaujala mě Vaše nabídka na nákup členství v aplikaci
DejKafe.cz. Pochopila jsem správně, že si mohu ve zvolené kavárně, která
je zahrnuta do tohoto projektu, vybrat jakýkoli druh kávy, tzn. např. latte,
cappuccino nebo flat white?
DejKafe.cz
Dobrý den,
děkujeme za zájem.
Členství funguje tak, že kavárna má v aplikaci zvolené svoje kávy. Po
stažení aplikace najdete v profilu kaváren dané kávy přesněji a tedy
budete vědět jaké kávy si můžete vybrat. :)
Díky,
Snad je to dostatečně srozumitelné.
Jakub
Dejkafe.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Máte někde napsáno, ve kterých kavárnách přesně se dá členství využít?
Díky.
Dobrý den, děkujeme za optání.
Seznam nejedete jak v aplikaci tak na našich webových stránkách www.dejkafe.cz
Děkujeme
Adrian Drozdek
DejKafe.cz