Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Lednicko-valtický areál: luxusní pobyt s wellness s bazénem, vinotékou a prosekárnou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte v dostatečném předstihu na info@residencemarko.cz nebo telefonicky na +420 608 200 451. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Dítě do 4,9 let zdarma: bez nároku na lůžko a stravu
- Dítě 5 až 11,9 let na přidaném lůžku: 750 Kč / noc se snídaní a vstupem do wellness a 950 Kč / noc s polopenzí a vstupem do wellness
- Nejmenší děti smějí do wellness pouze v neoprenových plavkových nohavičkách
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den měl bych zájem o pobyt v tomto Hotelu v termínu 19.9. – 23.9.2020 pro 2 osoby, Petr Mazúr
Dobrý den, Petře :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den
Dobrý den, bylo by možné mít v dvoulůžkovém pokoji oddělené postele ? Děkuji
Dobrý den, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +420 608 200 451 či e-mailu info@residencemarko.cz. Pěkný den :)
Dobrý den, mate volný termín ve dnech od 4.8. ? A chci se ještě zeptat
zda se dá doplatit privátní vířivka?
Děkuji za odpověď 🙂
Dobrý den, termíny ve dnech od 4 srpna vidím v tuto chvíli jako dostupné, poradím vám, že si dostupnost můžete ověřit přímo v rezervačním kalendáři v nabídce :) Informaci ohledně privátní vířivky se nám bohužel nepodařilo ověřit, kontaktujte tedy prosím poskytovatele na tel. +420 608 200 451 či e-mailu info@residencemarko.cz, kde vám sdělí bližší informace :) Pěkný den
Dobrý den,
byl by volný třílůžkový pokoj nebo dvoulůžkový pokoj s přistýlkou
v termínu od 30.8 do 5.9 2020. Jeden člen tříčlenné rodiny je
onkologicky pacient a později bohužel nemůžeme. Pacientka dojíždí do
nemocnice na biologickou léčbu
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat zda máte volný termín – novomanželske apartmá od 4.8. do 7.8. Děkuji
Dobrý den, Kristýno :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den, máte volný termín od 20.9. do 23.9? Nebo je to už vše plné? Děkuji za odpověď, pěkný den:)
Dobrý deň, 20.9.-23.9. ešte máme voľné izby.
Dobrý den,
byl by volný termín 31. 7. – 2. 8. pro 4 osoby?
Děkuji, Hauznerová
Dobrý deň, je mi to ľúto, ale v žiadanom termíne nemáme voľnú izbu.
Dobrý den mám prosbu, máte volný 2 lůžkový pokoj s terasou v termínu 27.09 – 01.10.2020?Děkuji Dana
Dobrý deň, v termíne 27.9.-1.10.2020. sú ešte voľné izby. Voľné termíny priebežne aktualizujeme.
Termín lze zvolit nejdříve od září, není to chyba?
Dobrý den, Filipe :) nyní zde vidím i jeden volný termín v červenci. O tuto nabídku je velký zájem, proto je možné, že termíny se zcela naplní. Kalendář v nabídce by měl být vždy aktuální dle kapacit hotelu. Pěkný den, Lukáš :)
hezký večer,
ráda bych si zakoupila pobyt od 14.7. do 17.7. s balkonem v Prosseco
REzidence Marko, polopenzi a uplatnila kredit 500 Kč.
Ale nenabízí se mně cena a možnost platit elektronicky nebo složenkou. Mohu
poprosit radu? S pozdravem Jitka Málková
Dobrý den, Jitko :) pokud kupujete voucher na určitý termín je nutné, abychom peníze měli ihned. To umožňuje jen platba kartou nebo přes společnost Twisto. Pokud chcete platit bankovním převodem můžete zakoupit voucher bez termínu a poté termín rezervovat přímo u provozovatele. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, Radi bychom využili půjčení kol, avšak s námi bude 3 lete
dítě. Mate na horská kola přídavné dětské sedačky, kam bychom dítě
mohli usadit?
Dekuji
Dobrý deň. Detské sedačky na bicykle nemáme k dispozícii. Prajem pekný deň.
Dobrý den, jen se chci ujistit, ráda bych vzala kamarádku a dceru 16 let, je to tedy zdali chápu v ceně voucheru?tzn 3 osoby Děkuji
Dobrý den, Miroslavo :) samozřejmě pokud vše v objednávce nastavíte správně (2 dospělí a dítě 16 let) bude voucher bez problémů platný pro tři osoby. Pěkný den, Lukáš :)
Zdravím, mám dotaz v nabídce voucher s termínem ve dnech 30.6. – 1.7. máte volný termín,přičemž nabízíte pokoj Deluxe (2 osoby a 2 přistýlky) a chci se zeptat, že když si vyberu voucher bez termínu a zadám si pokoj, který chci jen s tou terasou, mohu si zavolat o termín toho 30.6.-1.7.? nebo je to předběžně obsazené pro termíny online dopředu.
Dobrý den, Amino :) zaprvé nabízíme vouchery minimálně na 2 noci a vy mluvíte o termínu na jednu noc. Jinak online kalendář je aktuální, pokud tedy zde pokoj není k dispozici, není pravděpodobné, že bude k dispozici. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,
je možné si doplatit za apartmá s terasou nebo svatební apartmá? V popisu
jsem o tom bohužel nedohledala informaci. Dále mě zajímá, zda poskytujete
i řízenou degustaci ve sklípku 🙂
Děkuji za odpověď.
Dobrý deň. Doplatok za apartmán je 600,–Kč na noc, svadobný apartmán 200,–Kč na noc. Riadenú degustáciu štandardne nerobíme, ale je možné objednať vopred. Prajem krásny deň.
Dobry den, mám dotaz, jestli jsou k dispozici i sauny, které vidím na fotografiích, ale v textu je již uvedené nemate…dekuji za info…Hamza.
Dobrý den, Milane :) saunový svět se nyní ještě dokončuje a proto není v nabídce napsán. Jakmile bude dokončen, bude se o jeho otevření informovat. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, mohla bych mít dotaz ohledně počtu osob a dnů? Zajímalo by mě, jak je to tedy s cenou. Díky moc za odpověd'! Martina
Nerozumiem otázke. Koľko osôb na koľko dní? Presnejšie položte otázku prosím.
Dobrý večer, mohu se zeptat, do kdy jsou večeře, kdybych si koupila pobyt s polopenzí. Děkuji
Dobrý večer. Reštaurácia je otvorená do 22:00.
Dobrý den,je zde taky klimatizace?
Dobrý den, Hano :) ano, ve vybavení všech typů pokojů je i klimatizace. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,byl by u vás možný pobyt 2 dospělí a 2 děti ve věku 3 a 5 let.Prosím kolik by vyšli ty děti.Děkuji za odpověd Nora
Dobrý den, Noro :) ano, je to možné. Mladší dítě by bylo zdarma bez nároku na lůžko. Přesnou cenu zjistíte, když v objednávce zadáte děti včetně jejich věku. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,jsme 4 holky a rády by jsme navštívili váš hotel s wellness.Máte prosím pokoj,kde by jsme se kvalitně vyspaly vsechny 4 a nebyly v pokoji jak sardinky?Děkuji Pavla
Dobrý den, Pavlo :) v nabídce jsou dvoupokojové apartmány s velkou postelí a i velkou rozkládací pohovkou, kam se 4 dospělé osoby vejdou. Samozřejmě vždy je možnost koupit si dva dvoulůžkové pokoje. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý deň prajem. Škoda, že takéto skvelé ponuky nemá zlavomat.sk.
Mám tam kredit z darčekového kupónu.
Ďakujem
Dobrý den, Romane, napište kolegům na e-mail podpora@zlavomat.sk. Třeba na něco příjdou jak Vás potěšit. Pěkný den
Dobrý den, zarezervovali jsme si svatební pokoj, nejsme ale však
manželé, spíše se nám pokoj líbil.
Nebude to prosím tedy problém? Děkuji
Dobrý den, Hanko, nevadí, že nejste manželé :) Těšíme se na Vaši návštěvu. Pěkný den
Dobrý den,máte volný pokoj pro dva dospělé a tříleté dítě od 24.8.-28.8.2020?Máte restauraci otevřenou celý den?Kolik stojí přistýlka?Děkuji Šárka
Dobrý den, Šárko :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako
dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
u nabídky v online rezervačním kalendáři :)
Ohledně dětí je že do 4,9 let může být dítě zdarma ale bez nároku na
lůžko a stravu. Jinak se doplácí za dítě do 11,9 let na přistýlce
11,9 let na přidaném lůžku: 750 Kč / noc se snídaní a vstupem do
wellness a 950 Kč / noc s polopenzí a vstupem do wellness. Vše se
vypočítá již při objednávce pokud dítě zadáte.
Restaurace je v provozu po celý den až do 20 případně 22:00. Pěkný den,
Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
byl by prosím volnýá pokoj s terasou pro 2osoby v termínu 5–9.10 2020?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Adame, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@residencemarko.cznebo na tel. +420 608 200 451. Pěkný den :)