Dobrý den, chci se Vás zeptat, zda se hrníček s klavírem dobře drží,
vzhledem k jinému designu ouška.
Děkuji Vám za odpověď.
Úžasné Dárky s.r.o.
Dobrý den,
ujišťujeme Vás, že ouška drží a jsou pevná, a to u všech designů.
Mnohokrát Vám děkujeme za dotaz.
Jana
Dobrý den ,chci se zeptat jak řešíte vrácení zboží. Vyměňujete nebo
vracíte peníze? A jak dlouho to trvá? Děkuji za odpověď, hezký den
Úžasné Dárky s.r.o.
Dobrý den, preferujeme výměnu poškozeného zboží. Na vyřízení
reklamace je 30 dní, avšak snažíme se je řešit do týdne, max. do
2 týdnů.
Anyka
Dobrý den, nemohla jsem dohledat za je možné platit až po tom co máte
balíček, nebo jestli se musí platit pouze předem. Děkuji za odpověď a
přeji hezký den
Úžasné Dárky s.r.o.
Dobrý den, zde na Slevomatu je jedinou možností platba PŘEDEM. Zpravidla
doručujeme do 2 pracovních dnů.
Nora
Dobrý den chci se zeptat, můžu si objednat hrnek aby mi přišel na
zásilkovnu? Protože se mi moc líbí nápad a už se blíží den na kdy bych
ho potřebovala. Přeji hezký den
Úžasné Dárky s.r.o.
Dobrý den, ano, můžete v aktuální situaci objednávat na
Zásilkovnu.
Jana
Dobry den, rada bych si objednala hrnecek, ale pres zasilkovnu, je to mozne?
Dekuji za odpoved. Jana Pytlikova
Úžasné Dárky s.r.o.
Dobrý den, aktuálně to bohužel není možné, jelikož Slevomat
deaktivoval tuto možnost.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se Vás zeptat, zda se hrníček s klavírem dobře drží, vzhledem k jinému designu ouška.
Děkuji Vám za odpověď.
Dobrý den,
ujišťujeme Vás, že ouška drží a jsou pevná, a to u všech designů.
Mnohokrát Vám děkujeme za dotaz.