Wi-Fi zdarma (V celém penzionu je stabilní 5G Wi-Fi připojení, v pokojích SMART TV včetně YouTube a satelitních programů)
Parkování: 50 Kč/den (K dispozici 4 uzamčená parkovací místa, parkování je nutné rezervovat telefonicky nebo prostřednictvím online formuláře: https://www.i4u21.cz/hn/harrachovska-perla/co-je-dobre-vedet-pred-prijezdem)
Rezervaci můžete 48 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 48 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
když koupím pobyt „Pokoj s vlastní vířivkou a saunou“ a jel by
s námi 3-letý syn, jaký by za něj byl prosím doplatek?
Děkuju za info ;-)
Harrachovská Perla ®
Hezký den Pavlíno,
přes Slevomat Voucher nelze koupit pobyt v pokoji s vířivkou s dětmi.
Pokud budete chtít přijet se synem, budeme rádi, ale je to potřeba řešit
individuální nabídkou. Rád Vám konkrétní nabídku zpracuji. Stačí mi
napsat na e-mail: pension@harrachovskaperla.cz
Antonin Plechaty
Dobrý den,
jak je u vás ubytování vzhledem k nastalé situaci.? Jsme k vám
objednání na 9.4.2020 na 3 dny tak pokud rezervace platí či nikoli. Zatím
jsem neobdržel žádné informace o zrušených rezervacich.
Dekuji Plechaty
Harrachovská Perla ®
Hezký den Antoníne. Váš pobyt máme zatím v systému jako potvrzený.
Slevomat nám zrušil preventivně veškeré pobyty do 31.03.2020, ale váš
pobyt v systému zatím máme, takže s Vámi počítáme.
S pozdravem Marian z Perly.
Iveta A.
Dobrý den. Chtěli bychom si s manželem koupit pobyt na 2 noci od 11.do
13.4., nicméně v poznámce je, ze pobyt nelze koupit na Velikonoce. Když
jsem ale chtěla rezervovat datum on-line, nabídlo mi to i tento velikonoční
víkend. Je tedy možné si to rezervovat?
Předem děkuji za odpověď.
Harrachovská Perla ®
Hezký večer Iveto, v tomto termínu je volný již pouze pokoj
005. O jakém pokoji píšete ? S vířivkou nebo bez vířivky ?
Děkuji za info. Marian z Perly.
Vera Vankova
Dobrý den,
už v nabídce nemáte variantu vířivky spolu s dětmi (2+2)?
Harrachovská Perla ®
Hezký večer Věro. Pobyt se dvěma dětmi je možný pouze v apartmánu
001, který nyní není v nabídce přes Slevomat. Pokud budete chtít
dohodnout konkrétní termín s dětmi, zavolejte mi na telefon 792317428 nebo
napište na e-mail: pension@harrachovskaperla.cz
Pokusíme se společně najít nějaký volný termín. S pozdravem Marian
z Perly.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
když koupím pobyt „Pokoj s vlastní vířivkou a saunou“ a jel by s námi 3-letý syn, jaký by za něj byl prosím doplatek?
Děkuju za info ;-)
Hezký den Pavlíno,
přes Slevomat Voucher nelze koupit pobyt v pokoji s vířivkou s dětmi. Pokud budete chtít přijet se synem, budeme rádi, ale je to potřeba řešit individuální nabídkou. Rád Vám konkrétní nabídku zpracuji. Stačí mi napsat na e-mail: pension@harrachovskaperla.cz