Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Před zakoupením voucheru: Pokud si chcete být jisti volným termínem, ověřte si kapacitu na mailu ubytovani@primazajezd.cz. Provozní doba CA každý pracovní den od 9:00 do 17:00.
Otevřené vouchery: Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CA na mailu ubytovani@primazajezd.cz a proveďte závaznou rezervaci ubytování. Nahlaste jména, data narození, adresu, telefon a kód voucheru.
Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
Děti je možné ubytovat v pokoji vyšší kategorie Classic, Suite nebo Superior, hradí se příplatek za vyšší pokoj
Příklad: 2 dospělé osoby a 1 nebo 2 děti do 8,9 let v pokoji Classic (příplatek 230 Kč/noc/dospělý) nebo Superior (příplatek 300 Kč/noc/dospělý)
Příklad: 2 dospělé osoby a 2 děti od 9 – 13,99 let = pokoj suite nebo 2x dvoulůžkový pokoj s propojenými dveřmi –příplatek u CA
Příklad: 2 dospělé osoby a 2 děti (jedno do 8,99 let a druhé od 9 – 13,99 let) = pokoj suite nebo 2x dvoulůžkový pokoj propojený dveřmi – příplatek u CA
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.