Otevřené vouchery: Rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu rezervace@penzionsnezna.cz či tel. 774 343 448.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Cestujete s rodinou? Pokud vyrážíte s dětmi, informujte se vždy o dostupnosti pokoje před vytvořením rezervace (ne do všech pokojů je možné umístit přistýlku a poskytují dostatečný komfort pro celou rodinu).
Penzion není standardně vybaven uzamykatelnou místností pro úschovu kol. Pro uložení kol lze využít místnosti v penzionu, která je však průchozí pro všechny návštěvníky a místnost není uzamykatelná. Uložení kola tak hosté provádí na vlastní riziko.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.