Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Parádní relaxační pobyt na Křivoklátsku: all inclusive či polopenze, výlety i procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu recepce@hotel-jesenice.cz nebo na telefonu +420 313 599 260 (od 8:00 do 19:00 hod.), uvádějte jméno, telefon, termín a kód voucheru.
- Vouchery je možné sčítat a pobyt si prodloužit.
- Upozornění: Na pobyt nelze čerpat příspěvek od zaměstnavatele FKSP.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- All inclusive
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Dítě od 3 do 11,9 let za 600 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
- Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 800 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
- Polopenze
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Dítě od 3 do 11,9 let za 400 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
- Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 550 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
- All inclusive
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit (viz příplatky výše).
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma (ve společných prostorách hotelu)
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, prosím o info zda-li máte volný jeden dvoulůžk. pokoj na dny 6.-7.srpen 2020 po té budu rezervovat, (nejlépe v 2.patro) děkuji za info. J.B.
Dobrý den,
v tento termín máme poslední volný pokoj.
Pro případnou rezervaci nás kontaktujte na tel čísle 313 599 260.
S pozdravem Vendula Holzmanová, recepce Hotelu Jesenice.
Dobrý den jen malý dotaz prosím jak je to daleko k vám od vlakového nádraží ,děkuji
Dobrý den, Věro :) hotel je vzdálen cca 1,5 km od vlakového nádraží v Jesenici. Pěkný den :)
Dobrý den, na obrázku jsou vidět tenisové kurty a bazén, je možné to využít zdarma v době pobytu, nebo případně jaké jsou ceny za bazen a kurt? Děkuji
Dobrý den,
venkovní bazén je pro klienty hotelu zdarma, tenisový kurt je za poplatek
100 Kč/hodina.
Dobrý den .
máme u vás zaplacený pobyt na termín 23.7a 24.7 .Chtěla bych se zeptat
v kolik hodin máme nástup na ubytování ? A zda máme nárok již na oběd
děkuji Mališová
Dobrý den,
v případě, že máte voucher na pobyt na 1 noc s all inclusive, je možné
si vybrat oběd již v den příjezdu nebo je na Vás, zda si ho chcete nechat
až na druhý den, kdy budete odjíždět.
Dobrý den,
V nabídce máte napsáno pro 2 až 4 osoby takže pokud tomu zprávně
rozumím tak za jeden voucher se můžou ubytotovat 4 osoby? Nebo nebo to
platí pouze pro 2 osoby?
Dobrý den,
voucher platí pro 4 osoby.
Dobrý den,
pokud bych zakoupila voucher s all inclusive + 5 procedurami, pro kolik osob
bude stravování a procedury k dispozici? Rozumím, že ubytování je možné
až pro čtyři osoby (rádi bychom vyrazili celá rodina – 3 dospělí a
jeden skoro dospělý), ale není mi jasné, zda můžeme stravování all
inclusive a 5 procedur využít všichni 4, nebo pouze dva.
Předem moc děkuji.
Dobrý den,
pobytový balíček je pro 2 osoby. Můžete zakoupit dva vouchery.
Pro více informací kontaktujte naši hotelovou recepci na tel čísle
313 599 260.
Dobrý den, pokud bych volila termín na 2dny s nástupem od 14hod.a odjezdem druhý den do 10hod., kdy by se uskutečnil oběd?
Dobrý den,
oběd může být v den příjezdu i v den odjezdu. Záleží na Vás.
Stačí se domluvit na naší hotelové recepci.
Dobry den uz nekolik dni se vam nemohu dovolat.Volam spravne na cislo 315599260?dekuji soukupova
Dobrý den,
telefonní kontakt je 313 599 260.
S pozdravem Jana Sonnleitnerová, recepce Hotelu Jesenice
Dobrý den, je možné si u Vás půjčit kolo nebo si své u Vás uschovat? Děkuji.
Dobrý den,
k zapůjčení máme pouze elektrokola, pokud budete mít kolo své, máme
kolárnu. :)
Dobrý den prosím máte u vás v hotelu využití i pro muže kulečník , šipky apod. Děkuji
Dobrý den,
nabídnout Vám můžeme fotbálek, kulečník a ping-pong.
Dobrý den je mozne se ubytovat u Vás od 29.6.2020 do 10.7.2020 .
Dva dospělí a jedno dvouleté dítě s polopenzí.Daji se terminy nějak
nacist,aby bylo možné tento termín.Kolik by to vyšlo finančně. Dekuji
Dobrý den, ohledně možnosti ubytování v Hotelovém resortu Jesenice kontaktujte naší hotelovou recepci na tel. č. 313599260 nebo na e-mailu recepce@hotel-jesenice.cz. Děkujeme.
Dobrý den,bylo by možné ubytování od pondělí 13.7.-17.7.
Dva dospělí a dvě děti 9 let.
Děkuji Jandová
Dobrý den, ohledně možnosti ubytování v Hotelovém resortu Jesenice
kontaktujte naší hotelovou recepci na tel. č. 313599260 nebo na e-mailu recepce@hotel-jesenice.cz.
Děkujeme.
Dobrý den, je možnost třílůžkového pokoje? Díky za odpověď Anina
Dobrý den,
v našem hotelu je možnost i třílůžkového pokoje.
S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice
Dobrý den, ráda bych koupila pobyt jako dárek pro 2 osoby. Je možné případně později při rezervaci konkrétního termínu přidat i dítě (děti)? Děkuji za informaci.
Dobrý den,
při rezervaci termínu stačí přidat dítě.
S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice
Dobrý den. Byla by možnost ubytování, na 4–5.noci,s nástupem v neděli? Děkuji
Dobrý den,
o dostupnosti volných termínů nás prosím kontaktujte na telefonním
čísle 313 599 260.
Vouchery se dají načítat.
S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice
dobry den, cena jednotlivych pobytu je uvedena pro jednu osobu?
dekuji za odpoved
cerna
Dobrý den, Věro :) cena je vždy uvedena za zadaný počet osob, tedy minimálně pro dvě osoby. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, lze využít i pro pětičlennou rodinu? Jaká by byla nabídka pro děti 9, 12 a 15 let prosím? Děkuji.
Dobrý den,
pro více informací nás kontaktujte na telefonním čísle 313 599 260.
S pozdravem recepce Hotelu Jesenice
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat jak je to u vás s parkováním?
Děkuji.
S pozdravem Pelikánová
Dobrý den,paní Pelikánová,
zdarma jsou Vám k dispozici tři parkoviště, které jsou přímo u hotelové budovy.
Hezký den.