Dobrý den,
zakoupil jsem voucher, ale uvedené číslo pro objednání termínu neexistuje.
Na můj telefonní i emailový dotaz slevomat už 2 dny neodpovídá. Můžu
požádat o vrácení peněz?
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle :) samozřejmě lze postupovat dle stornopodmínek. Pokud
jste tento požadavek již psal na naše zákaznické oddělení, tak se Vám
jistě budou věnovat a vše vyřeší. Omluvte delší odezvu vzhledem
k nynější situaci máme mnoho požadavků od zákazníků. Pěkný den,
Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
zakoupil jsem voucher, ale uvedené číslo pro objednání termínu neexistuje. Na můj telefonní i emailový dotaz slevomat už 2 dny neodpovídá. Můžu požádat o vrácení peněz?
Dobrý den, Pavle :) samozřejmě lze postupovat dle stornopodmínek. Pokud jste tento požadavek již psal na naše zákaznické oddělení, tak se Vám jistě budou věnovat a vše vyřeší. Omluvte delší odezvu vzhledem k nynější situaci máme mnoho požadavků od zákazníků. Pěkný den, Lukáš :)