Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v horském hotelu v Beskydech: polopenze, vlastní pekárna i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu info@martinak.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Dotazy, informace: Na tel. +420 731 682 395 či +420 607 066 772.
- Recepci je třeba předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je nutné hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky. V případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či na tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Jedná se o privátní, nebo všem přístupné wellness?
Dobrý den, Miroslave :) v balíčku je vstup do wellness, kdy nejde
o wellnes privátní a mohou zde být i další hosté.
Samozřejmě ale za příplatek si lze ale wellness v hotelu rezervovat a mít
jej jen sám pro sebe. Pěkný den. Lukáš :)
Dobrý den. Po zadání 2osob mi naskočil cena 4099,– a po zadání dítěte ve věku 0 mi hned naskočila cena přes 6000,– opravdu musím zaplatit za 10mědíční dítě o další 2tis kč navíc????
Dobrý den, Kristýno, nabídku doporučujeme pro děti od 6 let, jak je uvedeno také v nabídce. Cena vypočítána při kalkulaci je tak konečná. Pěkný den
Dobrý den,
chápu to dobře, že 1× vstup do wellness a 1× do sauny je v balíčku pro
obě osoby? Děkuji moc.
Dobrý den, Báro, Ano, vstup je pro všechny osoby. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den,
za 9 měsíční miminko se musí také platit nebo je pobyt zdarma?
Děkuji.
Dobrý den, Dasho :) když zadáte počet a věk dětí hned při objednávce, systém Vám poté vypočte konečnou cenu za vás pobyt. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den,mám obdobný dotaz jako paní Ludmila Kubelková,zda-li je možný pobyt se psem.My máme malého Bishona,děti ve věku 14 a 16 let.Děkuji za odpověď,hezký den.
Dobrý den, Radku :) ubytování se psem je možné po domluvě s recepcí za cenu 150 Kč/noc. Pěkný den Lukáš :)
Dobry den,
Chtela bych se zeptat jestli si můžu zažádat o pobyt bez woucheru, na
termin od 7.5–10.5.2020
Dekuji za odpověd
Dobrý den, Jitko :) není problém si při koupit voucheru daný termín přímo zarezervovat. Je v současné době volný. V případě koupi voucheru bez termínu poté rezervujete termín na mailu info@martinak.cz. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, zvažujeme ubytování u Vás pro 2 dosp. a 2 děti (16 a
10 let) a rádi bychom sebou vzali i svého psa. Jedná se, ale o velké
plemeno (velice hodný a vychovaný). Bylo by to možné?
Zároveň prosím o informaci, zda je ubytování v patře a pokud ano, jaké
je tam schodiště – pes nesnáší dřevěné, děravé schody :-/
Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný den
Dobrý den, ano, ubytování s pejskem je možné za příplatek
150 Kč/noc.
Pokoje se nachází v patře – schodiště je klasické, železobetonové
s kobercem :)
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Dá se k vám dostat nějak od nejbližší zastávky?Nebo jste někde v lese a může pobyt u vás využít jen lidi s autem?Děkuji.Chytilová
Dobrý den, Libuše :) hotel je opravdu umístěn v klidné lokalitě „uprostřed lesa“ daleko od zastávek hromadné dopravy. Jistě se ale můžete s hotelem zkusit domluvit na možnosti transportu, případně zkusit využít taxislužby. Pěkný den, Lukáš :)